2014年4月12日 星期六

PG趣事

最後2間PN都出左結果, 可惜都係waiting list... 有D唔開心, 所以PN既summary 遲D先寫... 寫返D搞笑野先~

話說琴日帶瑤瑤豬去PG補堂, 第一次補weekday 既堂 (冇返太多堂, 又諗住上埋lei 期就唔上啦, 所以要快D補晒D堂) PG一向有飲水時間, 但係weekend 既堂, 飲水就係飲水, 冇得食茶點(即係自備零食), 原來weekday既堂會長小小, 中間個break會長小小, 個個家長都自備一盒餅仔or 生果, 我唔知, 所以只帶左水咋...

瑤瑤豬坐低後, 見其他小朋友都開始享用茶點, 就同我講
豬: 媽咪, 餅餅...
我: 冇餅餅喎... 飲住水先啦~
豬: (再望下同學仔) 媽咪, 餅餅...
我: 飲水先啦, 落堂先食啦...
豬: (語氣同上) 媽咪, 餅餅...
我: .... .... (冇理佢, 去左掉紙巾)
掉完紙巾, 見小豬已經食緊餅餅啦, 原來係隔離個家長請小豬食左塊餅..
點知隻為食豬食完第一塊, 未夠喎, 又問果個家長要左塊... (我係隔離滴緊汗)
點知隻為食豬食完第二塊, 仲未夠喎...................

我即刻分散佢注意, 要佢同D同學仔cheers... 揭起左成班同學仔cheers 來cheers 去 (其實平時上PG,到飲水時間, 一定會好似去飲咁架, lei 堂可能大家掛住食茶點, 所以一開始冇人玩cheers)
cheers 完一輪後, 另一個媽媽又叫仔仔請小豬食左塊餅...
就咁樣, 係各位好心既媽媽施捨下, 為食豬既媽媽(即係我)終於滴住汗咁捱過左lei 個冇帶茶點既茶點時段...

lei 件事既教訓係...
任何時間都要帶D餅餅旁身
就算係同一間PG, 唔同老師上堂都會有好大既分別架
瑤瑤豬又算大個左D啦, 識得主動用語言來表達佢既要求, 又係咁既情況都冇發爛渣 (不過, 可能只係未發爛渣前已經有個好心既媽媽請左佢食餅者... XD)




3 則留言:

  1. 瑤瑤豬好有耐性叫媽媽攞餅餅又唔會自己攞人哋嘅...仲識問人再要..真係好乖!

    回覆刪除
  2. 其實瑤瑤豬好乖呀, 係不斷重複要求, 俾著Matthew仔就搶人餅/大喊架啦!!

    回覆刪除
  3. 瑤瑤好叻女呀,我以為PG會有埋餅餅做茶點(我之前上果間有),不過我出街都習慣帶啲野畀肚B食,因為有野食佢先唔會搞搞陣 ^^"

    回覆刪除