2016年10月3日 星期一

不斷迪迪尼

再唔寫, 果3次就來變N次啦... 所以都係寫住先...

N個月前, 迪迪尼搞左第一次跑步活動,仲有親子賽喎, 咁我梗係報來玩下啦, 報完之後, 老公話小豬冇可能跑得完3K, 然後又發現跑步之前果日原來要去飲... =.=" 臨跑前果個星期日日都落雨, 我都打定輸數, 自我安慰, $599既報名費, 當買張入場劵加件T-shirt 都OK啦...

來到跑步果日, 晨早6點幾起身泵奶 (我之前果晚仲飲多左小小:P), 7點就抬住2隻野出門. 將咩咩放低係婆婆度, 接埋朋友仔就出發啦... 由於係去迪迪尼. 雖然好早起身, 小朋友們都好興奮... 連個天都 開始放晴...

結果... 跑既時候係勁勁勁熱架, 又好大太陽,.. 而我冇幫小豬同自己擦防曬 =.="
小豬算係好叻啦, 全程都係自己跑/ 行, 完全冇要抱...
不過我係隔離同佢講加油講左口都乾晒...
係迪迪尼跑真係好開心, 好多野睇, 唔覺唔覺就跑左3K, 我都係生完之後第一次跑返步.. 好彩跑得完... XD
等埋朋友仔跑完, 就返屋企抖抖lu...

張迪迪尼飛, 9月25日前要用左佢, 本來約左朋友仔9月25 一齊去, 點知老公話要練山喎...
於是我地提早係中秋節翌日去玩, 仲約埋小豬D同學仔添...
勁多人.. 所有野都要排好耐隊
我地 (包括埋咩咩)一起玩左buzz lightyear, 之後小豬走去挑戰過山車 (玩完出來話以後都唔玩Star War XD) 又玩左木馬, 有朋友仔幫人拎fast pass 所以可以上台玩小武士, 仲要睇左2個巡遊同煙花先走... 攰到我CC下...
不過, 小豬玩得最開心既, 應該係灰熊山果邊既噴水野... 老公去左玩過山車, 我一個睇2個...
見熱到爆, 小豬又好想玩水, 於是我就叫左佢除鞋玩, 玩左成半個鐘, 等老公玩埋返來先肯走 (當然係換過晒D衫啦 XD)
至於咩咩, 都算玩過下既... 有buzz lightyear, 小小世界同木馬... 以唔到8個月既小B來講算唔錯啦... 仲有得去first aid 果邊嘆冷氣 (同我一齊去左泵奶)

玩好晒, 去左問下張飛可唔可以Upgrade 做年票... 交低左3千幾錢 (慳返千四)換左3張金卡, 來緊就會不斷去迪迪尼lu...

話咁快就開始第一個不斷迪迪尼之行... 
我地已經好hea 咁食埋早餐先出發, 1點先入場... 一開始都仲OK, 慢慢又係熱爆左... 咩咩個頭由落車一路濕到落上返車
今次小豬話要玩buzz lightyear... 結果,一共玩左4次...
咩咩玩到第二次既時候, 已經中彈瞓左 (黑麻麻又幾眼瞓既...)
本來話唔玩star war過山車既小豬, 但見老公拎住fast pass 諗住入去時, 又話要玩喎, 結果玩完又係話唔好玩 , 下次唔玩 XD (睇下下次點...)
之後俾我趕左佢地去玩迷離山莊 (老公未玩過), 都係話唔好玩... 但公主花園就玩左好耐
原本小豬話要睇巫婆巡遊, 但阿爸阿媽太唔想等,小豬自己等左陣都放棄左, 改係食完野睇煙花
咩咩都係第一次睇煙花咋... (不過冇咩野反應... =.=")
一睇完煙花即刻走人... 年票既好處係free parking, 玩完唔駛的住2隻野轉車又轉車真係舒服好多呀...
睇來好快又會不斷迪迪尼啦.... XD





2 則留言:

  1. 真係幸福,可以不斷地迪迪尼!!!

    回覆刪除
  2. 小朋友仲細,迪士尼的確比ocean park o岩玩同開心呀 :)

    回覆刪除