2015年4月28日 星期二

第一次學校親子旅行

第一次親子旅行呀... 所以我強逼熊熊要一齊出席 (好彩好多家長都相當重視今次既活動, 都係2拖1咁出現, 唔返肯定俾熊熊哦... :P)

大致既活動係, 返學校點名, 上巴士, 去西貢獅子會, 參觀, 玩遊戲, 去全記食飯, 落巴士返學校, 解散... (我估間間學校都應該係咁上下掛), 不過學校都總會做D满足下家長既野...

例如, 係學校點名時, 老師又會安排D小朋友出來一齊唱下旅行歌, 早操歌, 然後, 一大堆家長就勁開心咁係咁影住D小朋友。上到巴士, 老師又同小朋友一齊唱歌玩遊戲, 完全冇悶場

去到獅子會, 老師帶住D小朋友睇下D植物, 影下相, 然後就放自由活動, 參觀下D展館 (D小朋友係搭住膊頭咁行架, 好得意呀...) 然後見到D其他幼稚園既小朋友, 佢地應該唔係親子遊, 冇家長同行, 我覺得D老師真係好堅, 俾我帶住一個都覺得辛苦呀...

自由活動完一輪, 又gather 一齊玩遊戲, 影班相, 之後就走人去食lunch啦 ( 果日好熱下, 班主任又好醒咁提D家長帶埋夏季運動衫去替換)

係全記既lunch, 雖然唔係海鮮餐, 不過都算唔錯呀, 有魚有雞有蝦仁, 好似都有成8-10個餸架... 其實原本係去唔知邊間食自助餐, 不過果間突然結業, 所以臨時轉左全記。聽同班既媽媽講(佢個大仔都係讀LEI間), 全記好食過果間自助餐好多呀... 聽完勁開心... XD 不過一班小朋友係一齊又點會乖乖食飯 (起碼小豬一D都唔乖,. 食左幾啖就不斷要去洗手間, 然後就直頭同D同學仔一齊跑來跑去lu.. =.=")

食完lunch, 係西貢有小小自由活動時間, 我地去左橫街行左陣, 不過買芝士買得太開心, 結果班主任打俾我話, 得返我地未到咋... =.="

回程時, 又玩左遊戲, 仲有抽獎活動添... 小豬都有份中獎.. yeah... 最後3點準時返到學校... 
就咁樣, 有D貴但又好愉快既親子旅行就完成啦... 期待下一次, 聽講K1既係秋季旅行...


沒有留言:

張貼留言