2015年4月1日 星期三

K1大作戰之總結 + PN上學期發展評估

K1同PN大作戰都係草草結尾... 係我太懶...

K1既最後一場係14年12月頭架 (實在係好耐之前)... 又係勁多人報既龍校, 培正...
學校講到明係小朋友自己去考, 所以我都唔知佢考咩野... :P
小豬只係冇喊咁入左去 (其實讀左幾個月既PN班, 唔喊都好應該既), 過左陣就好開心咁拎住張貼紙走出來... 當然, 問佢考過D咩野, 小豬只係答瑤瑤... =.="
結果當然後冇收啦...

K1大作戰既結果係, 9間學校, 有2個offer, 7個waiting / reject. 由於有offer 果2間我都冇留位, 所以最後就原校升K1

總結來講, 我對於LEI個結果, 多少都有D失望, 因為有好幾個面試,  做媽媽既係覺得小豬做得好好 (起碼相比起自己係好有進步). 可惜最後都冇收。可能龍年效應實在太強掛, 咁另一方面, 今次冇offer 既7間學校, 有4間既龍校, 另3間都係勁出名既學校, 係我要求得太高掛... 所以, 希望通過今次既K1大作戰後, 我可以係考小學時, 為自己做好心理準備, 搵D適合小豬既學校啦~

講返轉頭, 好彩小豬都好鐘意依家 返緊既學校, 而我都覺得間學校唔錯 (雖然學費幾貴, 返學時間又短, 又多假期, 又被坊間講為非常之commercial), 老師好有經驗同愛心, 學校本住收得你錢就做得好好睇睇既想法 (個想法係我自己安架 :P) 逢年過節都令到小朋友開開心心, 每份過節既禮物都唔求其, 對家長參與度既要求又唔高, 好啱我地D要返工既媽媽

---

講完報學校, 就講返小豬PN上學期既評估啦... 由於我日日去接放學, 所以班主任話唔好係家長日特登返學校啦, 搵日放學傾就OK啦, 當時, 我都覺得OK架, 不過原來家長日會播片, 我就miss 左啦=.=" 唯有等學期尾既DVD啦...

班主任說小豬主要既問題係坐唔定, 係完成動態既活動時, 一D問題都冇, 但完成靜態既活動時, 就梗係要郁來郁去先完成到, 形容為個pat pat 裝左彈弓... =.=", 建議可以係屋企玩下D遊戲, 提升小豬既專注力, 又可以參加下D畫畫班同Drama 班...

至於其他方面, 基本上都冇問題, 社交計能OK, 容易同老師同學做朋友, 大部份時間識得分享, 學野都冇問題(不過再四圍彈彈下, 就好難講啦=.=") 整體來講係一個happy girl, 就算俾老師話, 轉個頭就會唔記得左(都唔知係咪好事)成日都好開心

講完一輪, 就派返份評估表... 都OK啦, 大部都係4個手指公 (最多係4個手指公), 係紀律相關既就3個手指公, 雖然我好想講, 希望下學期會有進步啦, 不過, 望住成日周圍跑既小豬, 我覺得短期內都係咁上下啦, 其實老師3個手指公已經好厚道架啦

話咁快, PN學年剩下唔到3個月啦 (因為依家放緊假), 希望小豬可以繼續enjoy 啦 (放左假幾日,每朝都話要返學 )








沒有留言:

張貼留言