2015年3月31日 星期二

大阪親子遊... D6

終於寫到大結局... yeah~

最後一日, 有隻豬唔肯起身喎(相既右上角), 冇辦法之下,唯有連人帶枕頭帶被一齊抱去食早餐...


一泊兩食既日式早餐... 個樣睇落唔錯, 食落普通啦...
樣樣都係好送飯架, 不過, 我朝早唔多食飯... :P
最搞笑係, 大家食得差唔多既時候, 個上菜既婶婶先話我地知, 隻生雞蛋係撈落D飯度架,大家又試下喎, 結果, 飯太少蛋太多, 變成生蛋粥咁...

食完早餐, 我地仲有50分鐘既私家風呂。原本2家人係同一時間, 一家一個私家池, 點知其中一個壞左, 所以2家人要輪流用, 酒店方面都好好咁俾我地遲一個鐘check-out
咁都好, 可以有多D時間執野
最後走既時候, 酒店仲有人著晒和服咁, 係門口揮手道別... 
為免人地企太耐, 熊熊係未搵到路既情況下, 都係開走架車先... XD

我地最後一日冇咩野行程, 諗住去貴志站睇下小玉站長, 到此一遊 
(俾2位男仕comment 係, lei 個係咩野景點呀... =.=")
我覺得主要係因為我地冇搭果程火車, 所以冇咩野睇掛

然後, 我地係路上經過左好local既超市, 買左D刺身士多啤梨當lunch, 就直去outlet 啦

去到outlet, 熊熊又去搵拉麵, 我地就行左陣
不過, 我覺得唔係特別平, 所以都唔算好有收穫
小豬買左一對波鞋, 一件GAP既衛衣
熊熊買左一對波鞋
我自己冇野買=.="

然後就去機場還車lu...
係大阪租車, 油費其實好平, 但路費就好貴, 所以如果2個人自己去, 都係唔駛租車
不過, 帶住小朋友, 租車就好方便, 一來冬日遊時 車內會暖D, 二來, 小朋友係車上通常都瞓到覺, 結果我地租左4日車, 2個小朋友都係一上車就瞓, 到站就醒, 休憩地好D

去到機場, 班機又係好full , full到安排唔到3個連位俾我地, 好彩上到機時, 都可以搵人換位
2個小朋友係機場又係好hyper 咁玩, 而大人就把握最後機會買手信同埋買酒
上到飛機, 朋友仔好乖咁, 好快瞓左覺啦, 而小豬就依然當飛機係遊樂場 =.="


期待已久既大阪親子遊就咁告一段落, 我地好勁咁基本上行晒所有既行程, 唯一唔多好既係2個小朋友都係中途病病, 不過都冇影響大家玩既心情 (主要係因為2個小朋友依然好精神) 不過, 今次用左好多心機plan 行程, 下次就變返hea 遊布吉啦, 繼續熱切期待...







2 則留言: