2015年3月19日 星期四

大阪親子遊... D3

雖然係話大阪遊, 其實留係大阪既時間真係好少, 第三日, 已經出發去神戶lu...

一朝早, 搭地鐵去拎車, 唔記得係邊個站lu, 我同朋友就推住小朋友去左便利店買早餐 (太混亂, 一張相都冇影), 2個老公就去搞租車既野... 大阪去神戶其實搭火車都好方便, 不過我地既第1站係交通幾唔方便既六甲山牧場, 所以都係租多日車好D...

  lei 日又係好凍, 小豬被包到成隻粽咁

其實六甲山牧場唔算好好好大, 不過, 就通山都係綿羊 (同埋佢地D C........)
2個小朋友一見到D綿羊就自動波咁走左過去, D羊又唔驚人喎, 一於你由你摸, 我由我呆...

再向前行, 就見到好多山羊 (可能山羊知道D人會餵佢食野, 所以係咁堆埋來)
我地買左D飼料餵山羊, 小豬聽完熊熊講解點餵之後, 玩左好耐, 勁開心
原來山羊係唔食草架喎, 佢地只對我地手上既飼料有興趣
不過, 我就有D驚, 都係負責影相啦... XD

除左羊之後, 仲有馬呀, 牛呀, 兔仔呀.. 不過, 冇影相... (得綿羊可以通山跑架咋)

誤打誤撞之下 去左人地教整雪糕既地方, 不過要識日文先可以join 果D班...唯有走人
走之前, 見到隻大bear bear , 2個小朋友又走去玩一餐

來到牧場, 當然要試下出名既雪糕啦...
小豬期待左好耐呀.. (不過掛住食, 冇影低佢個為食樣)
雪糕好味, 但凍櫃入面既即食芝士仲好味呀, 可惜要雪住, 所以只係買左一盒咋...

食完雪糕就走人lu (其實果度有個室外playground, 全木製, 本來都想俾小豬玩下, 不過天氣太凍, 驚佢玩完返車都會冷親, 所以唔俾小朋友見到 XD)

之後去左Umie 果邊食lunch (2個小朋友係車上就睡魔急call啦)
本來想食大阪燒, 點知裝修冇開
我見到有得食串炸, 就提議去睇下, 熊熊話唔食喎... 結果都係俾我的左去睇...
原來果間都幾出名, 旅行書都有介紹,自己炸仲要係放題 而且全場得LEI間係排緊隊, 所以我
地就排隊啦~
小豬瞓醒就啱啱好有位, 正~
試完覺得都幾好味架, 串炸都算係大阪名物, 可惜就安排唔到再食大阪燒lu...

下一站, 麵包超人館....
其實來神戶本來係因為麵包超人館架, 可以我地食埋個lunch 已經4點幾啦...
最後決定唔入館, 只係一樓行下, 其實都幾好玩架, 好啱我地LEI D咁趕時間既人來影張相
麵包超人係日本真係好受歡迎呀, 個個小朋友都識跟住唱果D歌架...

咁啱有場歌舞可以睇 (不過我冇睇, 我去左shopping... :P)
小豬雖然聽唔明, 不過都好enjoy...
從此,小豬又識多左個朋友, 叫麵包超人啦...



搭個摩天輪 (不過lei個細好多), 欣賞下神戶夜景... 然後去左toy's R us shopping..
間toy's R us 好大呀, 但我地得半個鐘shopping lor 
好趕咁買左D玩具呀, 書呀, 野飲就走啦... 

咁趕, 係因為book 左食神戶牛呀...
本來打算食lunch架, 不過咁啱果排間舖做promotion, 所以早左2個星期都book 唔到果日既lunch 呀,不過就俾我book 到晚餐 。都好啦, 註定情人節係要食好D架啦~ XD
唔好彩地, 果日D數據係唔知幾時就用晒, 我地又搵唔到路, 搞左好好好耐之後, 先搵到間舖, 果時已經差唔多8點半啦 (我book 左7點半) 大廚說我地遲左咁多, 俾唔到位我地呀.. (ops...), 一係就去隔離唔太遠既分店啦...
老公們去左泊車, 我地就坐係舖頭度等, 一邊商量下仲食唔食, 因為去左分店, 我地覺得book 左既package (7000 yen per head) 就應該冇左啦, 食正價就要16000 yen per head 起喎... 但熊熊話一場來到, 就食啦... 於是我地懷住要用8萬yen 買單既心情去食LEI餐情人節晚餐啦~

個餐除左牛之外, 仲有沙律, 蒸蛋, 鐵板雜菜 同埋甜品
D牛真係好正呀, 入口即溶, 而且分量都好夠, 我估我食左7-8舊呀, 最後仲分左舊俾熊熊
個廚師仲好細心咁整左D熟小小, 細粒D既牛肉俾2個小朋友

而最正既係, 佢都係收返我地7000yen per head 呀

小豬都好欣賞D牛肉, 雖然佢都係鐘意個蒸蛋多D (一隻豬食左差唔多2個蒸蛋)

食完lei 餐就要返去執行李啦, 因為第二日要搬酒店啦~














沒有留言:

張貼留言