2015年3月27日 星期五

大阪親子遊... D4

龜速遊記中... =.="

第四日既早餐係... 超好味既一蘭拉麵
我地朝早9點左右去到, 已經有D人排緊隊 (熊熊之前仲話邊有人會早餐食拉麵架...)
前面有10多個人, 排左半個鐘左右, 終於到我地啦(由於我地要3個位X2, 所以排得耐D)
碗麵同隻蛋都勁好味呀...
不過, 由於我碗麵要分俾小豬食, 所以冇得加辣...
小豬就勁鐘意隻蛋, 麵就食得普通啦~

我地好勁, 分開左2個3人位來排, 結果都係坐係隔離...
有隻熊想自拍, 但冇人理佢... XD
到我地食完走人既時候, 間舖出面條龍已經好長啦.. 我估起碼要排2個鐘=.="

食完早餐, 就check-out 啦~
Cross hotel 整體來講都幾好, 位置非常方便, 我地又被免費(加冇通知地)upgrade,所以覺得非常正, 個人最鐘意佢個廁所+浴室 :P

之後就離開左大阪市, 向和歌山出發
中途搵左間採士多啤梨既地方(農園紀の国), 小休一陣
果度可以放題, (1600 yer /40 min)或者採完磅重, 而我地揀左放題...
D士多啤梨好味呀, 同埋原來唔同品種D味會好唔同架...
食左半個鐘左右, 就已經食到一肚水, 要放棄啦...

唯一唔好既係, D士多啤梨係種係架上既, 所以2個小朋友都唔夠高自己採呀, 只可以負責食...
我記得係韓國, D士多啤梨係種地下架...

離開左士多啤梨園, 我地既下一站係... 繼續食...
來到超正既白濱市場啦... 不過我地有D趕時間 (未食lunch), 所以只係行左陣, 仲要分頭買酒+看住小朋友(1 group) 同埋買海鮮同魚生(另一group)

買左幾款魚生, 以海膽最最最好味 (不過唔記得影相...)
海鮮方面, 就有大蝦, 大蜆, 唔知咩野螺, 珍寶帶子, 再買左pack 和牛... 樣樣都好好味
以珍寶帶子最正, 同香港街市買既完全唔同級數, 好彈牙

原本諗住買個飯俾2個小朋友share, 點知D飯只可以堂食, 唔可以拎走喎...
再加上好多覺得佢地食得既野都賣晒 (當時大概4點左右啦), 結果買左一條魚蛋條, 同埋年輪蛋糕俾佢地. 點知, 佢地都唔係好食, 反而每人隊左4-5舊壽司白飯...

有D趕, 係因為我地趕住去酒店check-in (原本說4點架, 結果5點半先去到 XD)
我地住白濱既三樂莊, 頂樓, 所以有私人風呂, 一泊兩食, 差唔多46,000 yen /room, 係我地今次住得最貴既一晚 (其實, 包埋兩餐, 都唔算太貴)
第一次住和式房, 好正呀... 果日又幾好天, 上到房差唔多6點, 仲可以見到個海

酒店介紹, 有playhouse, 所以一放低D野就去睇下... 不過冇咩野玩... 玩左2玩, 就走lu...
因為... 係時候食晚飯啦~~~~ XD

我地係房食... 哇哇哇, 真係好大陣張呀...
4個人既份量, 放到成枱都係, 之後仲有幾個餸係等我地食完先上架
味道來講, OK啦, 又唔算非常之好味, 朋友話之前去箱根同有馬時, D野好味D喎...

哈哈, 小豬又幾襯和服喎 :P



食完野, 移師去我地間房飲酒, 吹水... 
2個小朋友都病病呀 (雖然玩埋一齊既時候, 2個都好精神)
我估冬天既室內外溫差太勁啦...

玩到12點幾, 休息瞓覺啦 (其實熊熊一早就瞓著左) 小豬就一熄燈就瞓左...
而我, 就浸左陣溫泉先瞓, 好爽呀...









2 則留言:

  1. 好鍾意小豬o既和服look~~~
    行程都好正, 搞到好回味日本的時光!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫緊遊記時, 都好回味D野食呀, 好想去多次... XD

      刪除