2015年3月11日 星期三

大阪親子遊... D2

第二日, 都唔算好早起身, 由於之前果晚唔太凍, 熊熊好勇咁話唔著羽絨, 不過我都係叫佢拎住先... 果然, 一出門就勁勁勁凍呀...


第一站, 黑門市場, 食早餐...
黑門市場跟酒店都唔遠, 推住BB車行10分鐘左右...


講真, 帶住小朋友出去玩, 除非影個小朋友, 其他相真係影得好少...
個關東煮真係要PO下 (雖然冇食LEI個 :P)
大阪既關東煮真好好好食呀 (成日俾熊熊笑, 話係關西先來食關東煮), 只係食便利店果D, 都好味到我encore左3次 (即係晚晚關東煮做宵夜) 都唔明香港果D點解可以咁難食...


帶住小朋友行黑門市場有D辛苦, 主要係大人有太多野想食, 小朋友又唔太啱食
又唔算有太多野俾小朋友睇, 結果一陣又要扭坐車, 一陣又要抱, 一陣又要自己行, 一陣又要騎馬馬, 再加上2個小朋友互相影響, 效果X10... 
其實我地都食左唔少野架, 不過最正係上面果份三色吞拿魚... 件大拖羅真係正到lei...仲要只賣2000 yen, 依家後悔緊點解食咁少...


另外, 見到好大粒既士多啤梨, 300yen /粒, 又每家買左粒試下...
依家既小朋友真係好識食, 朋友一開始買左1000yen 2盒既, 2個人仔真係各咬左啖就唔食 (其實都唔差架) lei 粒野,小豬係咁追住食, 結果 我同熊熊各咬左一啖仔咋


食完早餐後, 我地就去左食lunch 啦 :P
lunch 食河豚... lei 間真係黑門市場架, 睇旅行書介紹, lei 間用既品種高級D, 所以會貴D


5000yen 既餐, 包左2個小前菜, 刺身, 炸物同火鍋...
由於食完早餐冇耐(10分鐘左右啦), 所以我地叫左2 set share
其實都夠, 因為最後果個用來吸精華既飯都好大碗下...
lei 間俾上次係東京食果間好味D, 魚肉鮮甜, 但河豚來講我都係鐘意熟食多過刺身...
(小豬係咁E, 都叫食左DD魚肉同2啖飯... =.=")

食飽飽之後, 做下運動... 然後話咁快就到下一站啦~

我地買左套票, 海遊館入場券加大阪地鐵一日票, 共2550 yen....都幾抵... 
(雖然我地最後只搭左2程地鐵... :P )

海遊館真係好啱小朋友架 (其實我都睇得好開心)
好多好多野睇, 如果慢慢睇可以睇一整日
(lei 隻海獅好似一舊飯團呀...)
不過, 有隻衰豬好曳, 一條友係度勁跑, 我係後面追到氣咳...
結果lei隻衰豬就即場俾我片左鍋甘既, 話佢再唔拖住行就即刻返屋企
之後雖然佢都有繼續跑, 不過跑一段仔後就會跑返來話要拖手...
就係咁, 我miss左好多好睇既野呀... 包括海豚呀...:(

唔理隻衰豬, 自己影張相先...

知道海遊館可以儲印仔, 所以事先買左簿仔俾小豬...
結果小豬全程主要係搵印仔, 得閒先望幾眼D海洋生物...

海游館仲有一part 係俾人去摸摸海洋生物架...
海洋公園俾人摸既係鯊魚蛋殼, 
lei 度俾人摸鯊魚同魔鬼魚呀...
小豬一D都唔驚, 摸左好多次...

玩左一大輪之後, 就走lu...
原本諗住去天保山搭摩天輪喎 (係海游館隔離咋)
路經商場, 見到有條古玩食街就走左入去8下, 順便睇下有咩野食...
又見到個食街入內有座廟喎, 於是又影下相啦...
點知, 小豬就係LEI個過程中去左搵周公lu... =.="
由於唔想嘈醒佢, 最後就放棄左上摩天輪lu...

下一站係shopping 時段, 去左位於本町既Arachan... 據聞係一幢5層高, 全賣小朋友野既地方...點知去到, 真係好好好細呀, 行左半個鐘就收隊... 朋友仔就好醒咁自己揀左份lego 玩具, 然後就去食飯啦... 熊熊話行去都唔太遠, 可以20-25分鐘啦, 然後我地就路經左藥房同daiso, 放完一輪血之後, 就去到晚餐左地方, 燒肉力丸放題...
好好彩咁, 有間房仔俾我地, 小朋友又可以走來走去玩...
D野食好OK呀... D和牛好正
放題120分鐘, 每人5000yen 有找...
可惜, 一張見得人既相都冇影過呀... =.="

(記事, 小豬去到食飯既時候就醒左啦, 見到朋友仔拎住份玩具, 就同我講, 
豬: 媽咪, XX有新玩具呀...
我: 係喎...
豬: 媽咪, 咁瑤瑤既玩具lei?
我: ...........
點解突然醒左既?)


唔好以為咁就完成一日啦, 最後, 我地仲買左個Pablo半熟芝士蛋糕返去做宵夜...
正, 好似一個好大好味既芝士味蛋撻, 4個大人食都有小小吃力 (可能主因係啱啱食完放題XD)
繼續冇野食既相, 只得2個小朋友堆埋一堆堆既相... XD

























1 則留言:

  1. 帶著小朋友其實真係安排唔到咩行程咁滯架...
    2次前帶matthew我都係random隨心, 到唔同的地方如奈良、京都、神戶到處逛逛咋

    回覆刪除