2015年3月2日 星期一

大阪親子遊.. D1

哇, 成個2015年既第一篇blog 係3月... 因為去旅行前不停睇下人地個blog, 所以自己果個生晒菇菇lu...

新年前去左大阪, 好有挑戰性既一次, 因為小豬出世咁耐, 第一次去旅行係日日有行程架, 同埋第一次同另一個family一起去... 結果, 有個小朋友作伴, 真係輕鬆同開心好多呀...

一早8點幾起身, 拿拿聲出門, 
點知出左門先發現airline 6點幾就send 左msg 話班機delay 左一個鐘...
=.="

好彩有朋友仔一齊睇下飛機, 碌下地, 打下交 :P 時間好快過
最後, 班機遲左差唔多1個半鐘先起飛...
估唔到坐CX都會delay... 唉...

係機上自拍一張先...
然後, 小豬成程機都爬上爬落, 玩得好開心, 一D都冇瞓過... =.="
朋友仔就好醒咁nap 左個幾鐘...

落機就即刻開始食食食... 
好順利咁係機場買左想買既套票, 又順利上左去大阪既火車...
我地搭左好型仔既南鐵rapit, 所以落車時點都要衝上前影下車頭...



由於出發前, 熊熊提我 (其實係佢自己做) 做功課, 所以好快搵到去酒店既路
今次我地揀左cross hotel, 諗住地點方便, D房又大D
結果, 真係好方便呀 (同小朋友出去玩, 方便真係好重要)
不過, 有隻豬係去酒店既路上已經不支倒車啦~ 
(梗係啦, 人地係飛機上充電, 佢就係飛機上放電...)

入到酒店, 見到間房真係好好好大呀...
(不過太耐冇影酒店房既相, 竟然唔記得影張床呀... =.=")
有隻熊一見到有沙發就第一時間跳左上去啦...

係房 settle down 之後, 就去食晚飯啦...
(如果班機冇delay, 我地可以有個幾鐘行街架... )
第一餐, 揀左蟹道樂既高級版, 網元...
網元全部都係個室, 方便D小朋友可以食食下四圍走... (結果隻豬就瞓左大半餐)


好好好正呀...
我地叫左2個餐, 同埋散點左個蟹刺身同BB餐...
只可以話, 依家見返都流緊口水...
食左大半餐後, 就夾硬叫醒左小豬...
可能小豬見到朋友仔係度, 所以一醒冇扭計就即刻進入玩既狀態

食完咁正既蟹, 我地繼續行左陣, 掃下街, 然後就返酒店lu...
第一晚係大阪又唔算好凍喎, 只係開住暖氣唔多習慣...






1 則留言:

  1. 新年快樂! :)
    好掛住大阪旅行的時光, 期待妳地更多分享呀

    回覆刪除