2015年3月30日 星期一

大阪親子遊... D5

其實今個旅行既全名係大阪親親大自然, 摸摸小動物, 食食食之遊... 所以我地第五日既行程又係去動物園啦...

一朝早, 食個早餐先... (大家琴晚太盡興, 所以個個都起唔到身呀... 最後酒店打來房, 提我地得返半個鐘早餐時間, 然後先拿拿聲沖落去... 因為要服侍小主 (唔係, 應該係小豬先啱)食早餐, 所以冇時間影相... 早餐以自助形式, 不過不失啦... 最正係有牛奶飲, 好濃好好味, 我飲左2杯... 食完早餐, 返房浸左個親子溫泉後, 我地就要check-out 啦...

三樂莊, 整體感覺都好好, D房好大, D 人都好nice, (個serve 我地食晚飯既婶婶見朋友仔發燒, 仲拎左退熱貼同冰枕俾我地), 野食我會覺得係不過不失啦 (亦可能係我地之前果幾餐太正, 所以被比下了), 另外就係, 我地留係酒店既時間太短, 所以冇試佢既大浴場...

今日既主要行程, 就係去白濱既adventure world 啦...
小朋友好開心呀, 一去到就話要同熊貓影相啦

adventure world, 主要分3個部份, 一個係動物園, 有熊貓呀, 企鵝, 北極熊, 等等, 一份部係個機動遊樂場 (要另外收費架), 最後一部份係野生動物園
一入場, 就見到個水池, 入面竟然有幾隻企鵝游緊水喎 (即刻勁開心)
然後, 就有個草地仔, 放左2隻咩咩羊 (相比起六甲牧場既咩咩羊, lei 2隻俾人拴住左好可憐呀)

然後就去左睇熊貓...
lei 度既熊貓好活潑呀, 不斷咁爬呀, 玩水呀, 同係海洋公園見到既完全唔同, 熊熊仲話應該係收左錢, OR係人扮架... XD
不過, 又會覺得懶洋洋咁先似熊貓架

另一重點就企鵝啦...
真係超極多企鵝呀, 不過之前睇人地個BLOG話有企鵝出來散步, 去到又唔多覺喎
雖然有咁多真企鵝, 但小朋友始終對可以摸到又自到既假企鵝有興趣D =.="

朋友發現, 海洋劇場就來有得睇(個名係我幫佢改架 :P) 於是我地跑去睇...
好彩有睇咋, 真係好好好精彩, 比以前海洋公園既海洋劇場仲好睇( 即係仲有殺人鯨既時代)
成個表演有好多海豚, 睇到大人小朋友都一齊哇哇聲呀...


原本, 我地諗住去坐火車仔, 去睇長頸鹿, 點知朋友仔瞓左覺, 於是改睇熊貓BB啦...
lei 兩姊妹好可愛呀, 係上年11月尾出世架, 依家啱啱係好得意既年紀 (啱啱出世既熊貓BB好醜怪呀 :P)

然後好無聊既四個大人係度研究左好耐熊貓既家族史, 睇下有冇亂倫.. :P


小豬又有得玩機動遊戲啦...
LEI度玩機動遊戲有D唔抵, 係一個個遊戲計錢架, 大概300-400yen 一個啦
有D遊戲小朋友唔駛錢, 但就要大人陪玩, 大人就要俾錢
可以買任玩, 但我地一開始諗住唔會玩得多, 點知玩下又一個玩下又一個, 玩左5-6個

玩到2點幾, 醒起未食Lunch 喎, 於是搵左food court
我見到個幾靚既熊貓兒童餐, 於是買來同小豬share, 點知喎好食... 連小豬都唔肯食
熊熊話食烏冬 (有片熊貓頭魚蛋), 烏冬勁好味, 小豬自己食左半碗, 我都覺得好好味, 於是encore 多一碗,再俾小豬分走左D... 熊熊最後自己叫左個咖喱... XD

食緊lunch 既時候, 朋友仔瞓醒啦~
於是諗住食完飯可以去睇長頸鹿啦.... 點知搞完一輪, 4 點半既時候, 小火車已經收工啦...
唔緊要啦, 睇唔晒想睇既野, 下次先會再來架MA~ :P

下一站, 就係最後一晚既溫泉酒店, 和歌山既萬波啦 
(本來想book 另一間架, 點知12月book 都已經冇房)
我地book 左最普通既房, 同三樂莊既房相比, 就舊左小小 (不過一分價錢一分貨既)

雖然酒店細細, 但都有好warm 既一面
搭lift 時, 見到酒店寫俾我既welcome note


係餐廳食晚飯 (其實都係包房), 小朋友好開心, 因為每人有杯橙汁


LEI間D野食好味D喎, 杯梅酒又大杯D... XD
我地仲私帶左D酒去, 個上菜婶婶見到叫左一聲, 但又冇阻止我地飲喎...

最後一晚, 於是加餸... 
加既餸又再好味D喎, 特別係個魚頭, 勁得~
另外,仲有新鮮芥末俾我地自己磨, 我玩左2下就交返俾熊熊搞掟啦~

食完飯, 我趁溫泉未收, 就去feel 下露天風呂
冇人同我一齊浸,感覺好正呀(其實係室內有幾個日本妹, 
等緊我走, 我一入室內, 佢地就去左玩lu )

最後一晚, 我地繼續飲下酒, 吹吹水...
3個小朋友冇耐就去左搵周公玩lu...















1 則留言:

  1. 好盡興呀! 其實瑤瑤豬記唔記得自已去左旅行呢?

    回覆刪除