2014年12月31日 星期三

2014 最後一Blog... 海洋公園

今年非常非常懶寫BLOG既我, 點都要係2014年既最後一日寫返篇先...
通常應該寫2014年大事回顧, 不過平凡如我又冇咩野大事喎, 所以都係寫下漏左好多好多篇既BLOG既其中一篇啦...

熊貓家終於係12月時, 走左去買海洋公園年票啦 (熊熊講左有半年 :P) 同迪迪尼相比, 海洋公園既年票都仲係算唔貴, 當然, 買得年票就要去多幾次啦~ 所以12月熊貓家去左2次...(都唔算好多啦) 不過小豬就好開心...


第一次去 (其實係小豬既第二次海洋公園), 見到熊貓瞓緊覺, 之後既N日, 小豬都話要去睇panda 瞓覺豬喎... XD 我地10點幾去到, 去到下書就開始好多旅行團, 小豬又開始要求抱抱, 就係4點左右走人lu...
第二次, 食埋晏1點幾先入場, 但又唔算好多人喎... 有人幫手影相... yeah~
第一時間去睇熊貓... 
不過安安佳佳都係房, 唯有係出面影張相啦~


然後去睇crocodile (唔知點解, 同corcodile影相要R晒腰咁.. =.=")
今次敢摸摸隻crocodile啦 (假架), 上次連假既都唔肯...

終於見到熊貓啦~ 今次有表演食竹同埋屙poo poo =.="
食完屙完就去左瞓覺啦 (做熊貓都係嘆呀~~~)



然後, 去左兒童樂園... 小豬仲第一次玩跳樓機... 
第一次玩, 我C都要熊熊陪玩, 仲以為小豬會驚到喊呀 (因為等緊時, 見大佢好多既小朋友都玩到喊) 點知, 小豬玩得好開心, 跟住D小朋友係咁叫喎...

今次來, 小豬夠高啦, 所以兒童樂園樣樣野可以玩...
佢仲第一次自己一個人玩機動遊戲
(不過相中LEI架野普通啦, 實在係轉得太耐, 轉足2分鐘, 轉到小豬都冇心機啦~)

然後睇企鵝... 不過小豬都係鐘意行舖頭多D...


最後玩到6點幾, 行埋個室內燈海館就走啦...
LEI個整得好靚呀, 不過冇帶大機, 影得好少相~

小豬都幾勁, 冇瞓晏覺, 由頭玩到走人, 係的士先瞓覺... 
我覺得海洋公園真係幾好, 又有得玩又有野睇又唔算好多人, 睇來好快我地又會去架啦~


5 則留言:

  1. 新年快樂! Ocean park又幾好喎, 不過搭車去好遠呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~
      我地去海洋公園唔算太遠, 遲D有港鐵站就仲方便...
      BTW, 我除夕係element 見到你一家四口呀...

      刪除
  2. 小豬玩跳樓機玩得好開心,好叻女呀,因ee我都唔敢玩呢!

    回覆刪除
  3. 買埋年票咁要去多啲喇. 我都好鍾意海洋公園架! 除左佢個海洋劇場...

    回覆刪除