2014年12月5日 星期五

K1再面試... 8

隔左好耐, 又要再面試啦...  今次係女龍校, 本來我麻麻地想小豬讀女校, 但去交FORM時見到學校校舍勁靚勁大, 即刻改觀... 可惜小豬似乎都唔想讀女校呀... =.="

面試當日係in 12:45架, 熊熊去左山野之王, 於是我單拖出發, 諗住搭的士唔太遠啦, 所以12點出門。點知等左半個鐘的士 (call 的士竟然正常價都冇人接order... 內心不斷爆粗), 結果12:50先到學校門口... 好彩又冇話唔俾in...

入到學校, D老師, 學生同helper 都好nice, 好多人都拎到公仔同小朋友玩, 小豬都有俾反應, 玩得幾開心... 等左一陣就叫number, 入課室group-in (小豬group-in既往績, 成功率係零 =.="), 一group 有7-8個小朋友, 其中一個未入課室就狂喊, 最後個家長話放棄, 另一個見到媽咪係坐後面, 而唔係坐隔離又係度喊, 結果小豬好八掛地係咁望住人喊... 另外有2個小朋友自己走左係媽咪隔離, 結果小豬又有樣學樣想走過來, 俾我叫返佢坐低

正式interview, 家長係要填問卷既...
一開始唱twinkle twinkle little star (小豬係屋企成日都唱), 不過, 當時係冇反應架
之後, 係個袋拎個生果, 講生果名同顏色, 小豬拎左士多啤梨, 冇講到生果名, 好似有講Red
然後, 扮食生果 (冇反應, 掛住四圍望), 同俾返D生果俾老師 (有俾)
最後老師俾禮物, 有講thank you...

其實我之前唔多會理解, 點解家長會in完出來會即刻話小朋友in 得唔好, 今次完全體會到, 出到來只想同小豬講, 你玩野呀... (睇來我都幾怪獸...), 當然怪獸還怪獸, 最後我都有請小豬食雪糕. 學熊熊既講法, 唯有小一時再俾心機啦...

我覺得lei 張勁好笑, 佢自稱俾Teddy Iris XD


---
暫時in左8間, 有3間出左成績, 小豬有2個am offer, 1個pm waiting...
waiting 果間係城中名校, 真係好多人爭, 小豬當日既表現幾好 (即係自己話俾老師知, 自己好乖好合作果間), 所以冇offer我覺得幾可惜...
聽講今個星期仲會有2間出成績, 希望有好消息啦~
另外, 聽日就係最後一個面試, 平常心地加油啦~



2 則留言: