2014年11月17日 星期一

31個月...

終於進入3字頭啦~~~ (其實應該上個月寫, 不過上個月冇野得來又好似好忙, 結果就... hehe...)

2歲半既小豬, 身高體重都冇再度啦, 應該繼續係個中碼B啦, 唔係, 應該話中碼小朋友先啱...

脾氣方面, Lei 輪佢D脾氣越來越臭, 不斷咁試緊我地既底線, 所以嬤嬤既地位就越來越高啦 (只限我地見唔到時, 見到既時候就會出聲阻止嬤嬤打救佢)一唔順意就會喊, 仲要喊得勁大聲, 我通常唔理佢 由得佢喊到自己收聲, 而小豬見我唔理佢, 就會走來我身上典來典去咁喊, 我都係唔理佢, 再然後佢就會自己收聲啦...
不過, 我覺得小豬由於平時爺爺嬤嬤湊, 已經寵到壞晒, 嬤嬤帶佢去會所玩, 都仲要抱住去, 話唔捨得佢行喎... (聽到真係想爆粗...)唯有自己執正D, 做下衰人, 希望小豬唔好變成港童啦...


返學方面, 小豬勁鐘意返學, 每日去到校門口, 未落車就已經係咁同門口既老師打招呼, 落左車直頭想自己衝入學校... 當然啦, 返到學校咪又係玩, 仲有人陪玩添... 之前未入LEI間學校時, 以為係勁谷型, 但係返左3個月學又覺得唔係喎 (起碼冇功課), 小豬又玩得好開心, 都唔錯呀...  唯一唔好既係, 返左學真係成日病呀... 3個月病左4,5次啦, 發燒都發左2次, 不過, 可能小豬太鐘意返學, 所以病親都係星期五放學後, 高峰期係星期六日, 星期一通常得返2聲咳, 又可以返返學喎... =.="



講野方面, LEI2個星期講野老積左好多... 例如問佢想唔想瞓, 以前佢係點頭OR搖頭, 琴日佢答, 想瞓呀 (然後繼續玩), 扭抱唔成功時, 又會同我講, 抱一下啦... 最好笑既係, 叔叔作狀想飲小豬既奶奶時, 小豬同叔叔講, 辣辣呀, 唔好呀... (笑死... 可能平時唔俾佢食既野, 都會同佢講辣辣掛, 所以佢又有樣學樣啦~) 小豬30個月去健康院跟進講野, 終於pass啦, 姑娘話佢進步得好快, 追返晒個進度, 下次去健康院就係四歲眼科普查啦

戒片方面 自從9月開始唔著片返學後, 都算戒到片, 只係換過2-3次底底... 依家出街就算著左片片, 就會示意要去廁所, 一條片可以著成日都唔濕架... 瞓覺片就可能10次濕1次啦 (不過濕親就好大包... :P), poo poo 片就係冇進展, 依然係要企係度痾, 小豬有時會同嬤嬤話要著返條片痾poo poo。 我有問過老師可以點樣處理, 老師都係話由得佢, 可以得閒提下佢, poo poo 係要坐係度痾架, 等佢自己ready 就得啦... 連老師都咁講, 我唯有由佢啦~

意外方面, 小豬由於太過好動, 真係意外頻生... 小則俾花生醬樽打到腳指, 俾廁所門既裝飾夾到手指, 俾洗手液打到塊面, 瘀左成個星期, 大至唔知點樣係房跌到個頭, 前額起左個好大個瘤
小豬係果晚(事發時係夜晚9點左右)被嚇親, 唔肯落地, 成晚要抱住同埋唔俾人碰佢個額頭, 我都被嚇親, 因為見到佢個前額起左個大過5蚊銀既瘤... 本來想即刻同佢去醫院照, 不過熊熊又咁啱果晚唔係屋企, 佢又用電話指示再觀察觀察, 我見小豬雖然唔肯落地, 但係抱住睇電視都仲係精靈, 飲水食野都冇嘔, 所以就再睇睇, 到去夜晚瞓左覺再睇, 個瘤已經退左, 只有紅紅青青咁, 但篤落去有D淋淋地... 再過多幾日就散晒lu... 真係嚇C...

再仲有就係, K1 面試啦 (8日in 左6間都幾誇張), 不過小豬都係當去玩者, 玩完又有糖食
同埋, 返左1年10個半月既PG終於唔返啦... 小豬有D唔捨得, 仲成日問起係唔係返PG呀... 好啦, 遲D有機會再去玩啦~

最後po 相... 原來越大影到既相就越少... =.="
lei 個look 唔錯, 可惜又係冇張望鏡頭...

去到太婆屋企玩, 勁多小朋友, 勁多玩具呀...

同朋友仔玩, 好開心...

開始有聖誕燈飾啦, 可惜又係唔望鏡頭

前幾日返學, 凍左好多呀, 但仲未轉冬季校服, 唯有著住私家褸先啦~











沒有留言:

張貼留言