2014年11月11日 星期二

繼續K1面試... 567 ... Part 2

面試567係由星期四開始, 連續3日每日一間... 好過234小小啦~

第6間係屋企樓下既幼稚園, 好近, 但都好難入, 上年我覺得考得幾好, 但都冇offer... 今年就... 註定小豬係要搭車返學...

考1500, 我去左另一間幼稚園交form 再帶小豬去面試, 點知交完form俾人點左行好耐先到港鐵站, 所以最後係要跑返屋企架... 一早見時間唔夠, 就已經叫99帶小豬落樓等我... 見到小豬... 嗯... 好似啱啱喊完, 因為瞓左一個鐘晏覺就被叫醒所以發脾四...

係樓下in既好處係超近, 但永遠越近既地方越容易遲到... 我地真係差D遲到 :P
係門口玩左陣就開始interview... 首先係group in... 6個小朋友, 分左2間房... 我地果間第3個小朋友未入房就開始喊, 老師話可以坐係爸爸既大脾, 佢都唔肯, 最後得2個小朋友in group in... Group interview 由外籍老師帶, 幾簡單又好短(可能得2個小朋友), 唱hello song (冇反應), 之後就假裝係花店, 問小朋友花既顏色, 然後叫小朋友拎2枝指定顏色既花, 阿囡要拎2枝粉紅色, 不過佢拎左一枝粉紅一枝紫 (我覺得枝紫色真係唔太紫, 最多叫桃紅) 然後唱goodbye song (有唱有做動作...)

然後就individual interview, 好難...
一開始拎左4個人樣出來, 2個開心2個唔開心, 2個長頭髮2個短頭髮, 2個戴眼鏡2個冇戴, 老師要求小豬指出邊個係短頭髮開心既... (個心寒一寒... 唔係呀...) 小豬一指竟然指中喎 (應該係撞手神), 然後老師可能都咁覺得, 竟然問多一次喎, 結果小豬即刻好confuse, 之後搞左一大輪都指唔到... =.="
然後, 繼續同果4個人樣玩, 要揀個戴眼鏡唔開心既 (又係搞一輪), 然後, 將個公仔頭放上一個公園既map上面(個map 係得幾條路, 好簡單既果種), 要小豬帶個公仔去有紅色細杯既終點 (有4個終點, 分別係紅色既大杯細杯, 綠色既大杯細杯) 小豬指到邊度係紅色既細杯, 但要佢拎住個公仔係個map上放到終點, 真係太難啦掛 (可能我太hea, 從來都冇諗過要教lei D)
之後, 老師拎左2本書出來, 要小豬揀一本, 同媽媽一齊睇書 (由於知道衰硬, 就疊埋心水同小豬睇書啦) 小豬講得晒書上所有既動物出來, 老師都有問幾句.. 
咁就考完啦...

第三part ,同上年一樣, 小朋友玩玩具, 家長填問卷 (問卷內容好似都同上年一樣)然後見校長拎禮物走人...今次校長係同小朋友傾計... 我覺得作為校長應該一視同仁, 唔應該見到有興趣既小朋友就問到好多問題, 冇興趣就叫問名同bye bye... 我地果group有5組, 第1組校長問左起碼有6-7條問題, 第2個小朋友,答問題時要攬住公仔, 校長只係問左名, 就俾左份禮物佢, 小豬係第3個, 交問卷俾校長時有小小拋俾校長既感覺, 但係真係小小... 校長說要重俾, 小豬又企左係度好confuse, 然後校長就問名俾禮物就走得... In完之後, 我同小豬去左vv, 去完vv經過見校長既課室, 見佢仲問緊我果group 既最後一組小朋友...

---

可能覺得小豬冇機會入lei 間, 所以對lei間既印象真係麻麻... 第一佢D題目太難, 可能佢自己PN班既小朋友係答到,但我諗大部份學校都會覺得一個唔夠3歲既小朋友係唔駛識lei D既 (因為冇其他學校考過) 第二就係做為校長應該要公平, 如果連見夠幾分鐘都俾家長覺得偏心既話, 家長又點會放心將小朋友交俾你呀 (well, 同lei 間學校只可以話大家睇唔順眼大家啦~ :P)

2 則留言: