2014年11月10日 星期一

繼續K1面試... 567 ... Part 1

Lei 期都係講面試, 原來K1既面試schedule真係密過PN好多呀... 我到左上個星期六已經好hea啦, 一心只希望快D完 (好彩星期六既interview 好短, 遲D先講)

面試5係全城大熱既幼稚園, 係好好好多人in呀... 我地in845, 第一日既第二個時段... 其實果日係早到左半個鐘架, 不過好白痴咁係隔離街既車度等, 冇走去望下... 如果見到果條見唔到尾既蛇餅就一定會早D去排... 最後8點半先去排隊... 雖然係校外排左唔係好耐, 但係校內既唔同位置都排左輪, 結果要到差唔多10點先出得返來 (熊熊係校外呆等成個鐘, 見我地出來就走去返工啦... 早知就直接去返工啦~~~)

等緊冇野做, 當然係影相啦...

入到去, 係門口又排左輪, 交完資料又等左輪, 上到課室門口又等左輪之後, 終於係group interveiw 啦... 所謂既group interview, 係5個小朋友坐埋一齊玩lego, 然後就會有個老師行埋去同小朋友傾下計,而家長就坐埋一邊望住小朋友 (well, 我寧願家長係出面等, 起碼小朋友唔會玩玩下行埋家長度)

老師同小豬傾計時, 小豬好似冇理佢, 一味係度砌高 (對小豬來講, lego 係用來砌高架咋... =.=")佢一直砌一直砌, 直到對面個小朋友話"哇...好高呀..." 然後伸手去拎...  well... 真係冇眼睇... 小豬當然唔肯,想拎返, 然後, 對面個小朋友就掃左幾舊lego 落地, 小豬就扮晒野咁喊左一下... 再然後, 2個小朋友就好似冇事發生咁繼續玩面前D lego喎... well , 我其實覺得2個小朋友都好得喎, (雖然老師都有問小豬發生咩野事, 小豬好似繼續唔理老師), 咁樣都可以唔打交又唔喊既情況下完成左個group interview, 然後各自拖住媽咪去下一個課室... (希望老師都係咁樣認為啦~)

去到下一個課室又係等, 有2張枱interview 緊, 其他人就坐係後面等... 我其實應該係果一組既第一個, 不過唔知點解搞搞下搞到差唔多最後一個in... 不過係小豬仲肯等既情況下, 最後一個都幾好, 我可以係人地In 緊既時候, 盡下人事教下小豬... XD

終於有得in既時候, 已經係950lu..., 家長係要填份問卷既 (D題目都幾難), 不過我見D老師對之前D家長講, 填唔晒唔緊要架..所以我係HEA填 (4條問題只寫左2條), 主要睇下小豬搞成點...
首先問名同年紀, 小豬話自己1歲, 老師問左幾次先講返係2歲... =.="
第一題, 老師拎左個冇五官既人樣出來, 要小豬痴眼睛同嘴巴 (做到) 指人樣同自己既耳仔(做到),問耳仔用來做咩野 (唔答, 只係重覆耳仔... 唉..係屋企問10次, 10次都識架... )
第二題, 睇圖片, 搵3隻lei埋既小動物, 小豬一見到就搵晒出來 (不過,小豬搵到既時候, 咁啱有工作人搵果個老師, 好似俾野佢, 所以係睇唔到小豬做緊咩野... ) 幸好, 老師再問小豬, 小豬都係搵得到既...
第三題, 老師示範推住架車, 然後講bubu, 就"禁"住架車... 老師示範左2次小豬都係唔識... (不過都預左, 諗唔到可以點樣提水..)
第四題, 打開個膠盒, 用匙"不"2粒紅色既珠仔落個碗度 (lei 題有D擔心, 因為小豬平時係要不晒所有野去第2度先會停手架, 而且, 佢仲係唔多識數數... ) 不過lei 題有驚喜, 做到...
第五題, 俾左2個檸檬茶盒, 一個係吉既, 一個係有野既, 要將有野果盒俾媽媽... ( 我覺得lei 題難, 係等緊既時候, 有解過俾小豬聽) 小豬拎起一盒, 話"冇野既..." 拎起另一盒話有喎, 就俾左我...
第六題, 老師拎左張印左6個生果既圖片同一張得6個格個紙, 要小豬照住印左生果的圖片, 將生果圖片放返係張空白紙 (lei 題冇睇, 因為張問題實在填得太慢 :P) 好似都OK既...
最後一題, 又係唱歌題, 小豬自己揀左唱太陽伯伯, 第一句唱得好大聲, 之後就越來越細聲... 不過都算唱晒既... 
最後收禮物, 有講多謝, bye bye 同推返好張櫈

in 完之後, 即刻走去隔離街, 換衫返學 (不過都遲左9個字 :P)

對於今次既interview, 我覺得幾满意, 雖然都知道咁既水準應該都係唔會收架, 不過, 我見到小豬既進步, 所以要掌聲鼓勵~ 小豬對於自己既表現都好满意, 一返到學校就話俾老師知佢今日好乖好合作... =.="

--- 
另外, 仲有件趣事, 係幼稚園中移動排隊時, 見到有個家長係門口同人講緊... 類似"我知道你都唔會收我個仔架啦, 但唔可以唔俾我In" 咁上下啦... 前幾日同個frd 既frd 講起幼稚園既interview,先知原來果個家長就係佢, 佢唔記得寄返份form俾學校 (去到Interview時先發覺), 但又想個仔失望, 所以唯有硬住頭皮力爭... 最後學校都有俾佢地in... 呢個世界真係細呀...同埋媽媽真偉大, LEI D野都只有媽媽為左仔囡先肯做

---
係8日內in左6間, 真係好辛苦 (因為大部份都會要求交問卷, 所以我已經作左N次文啦)
仲有2間龍校未in, 估計都要到11月尾先再in啦 (等我可以抖下...)
暫時in左7間, 有兩間出左成績, 小豬有2個am offer...
不過我都冇留到位 (今年既留位費好貴呀, 所以要諗清楚先留) 
希望繼續有好消息啦~ 但之後果D既競爭實在太大啦, 應該好難再有offer lu...








4 則留言:

  1. 兩個小朋友爭完LEGO 當無事既表現。。。哈哈,真係好高EQ,ee要多谢賜教:P
    等了咁耐才in,小豬仍好乖又表现好,叻女!
    留位费唔係统一明年一月尾交嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豬依家讀緊既果間都要俾留位費啦...
      可能因為D學校唔收學劵所以可以早D收留位費?

      刪除
    2. 啊,唔收学劵,那唔需跟一月尾收学劵的学校了

      刪除