2014年11月3日 星期一

K1面試... 234

剛過既週末, 係面試高峰期, 小豬2日共有4個面試, 其中3個仲係同一日...
1日3個面試太多啦, 所以最後取捨左一個 (果個上年都有去in, 雖然熊熊都幾鐘意果間, 但位得1X個, 又多人爭, 所以就放棄左)

星期六既第一站, 全城出名既一條龍女校, 歷史悠久, 一條龍得來仲要收學券, 真係超正架 (雖然我唔太想小豬從幼稚園就開始讀女校, 不過收既機會仲細過中六合彩) 學校又係收好少人, 又係勁勁勁多人報名, 所以我地都係參與下啦~
由於當日四圍都好塞車, 我地預早左好多去, 但都剛剛好趕到, 再加上學校說影相會DQ, 所以真係一張相都冇影

去到排隊登記時, 有D小朋友喊緊唔肯落地 (係小豬後面果2個都勁喊), 我果下有D擔心小豬係跟埋一齊喊, 不過返學既日子有功, 小豬已經唔會俾其他小朋友影響lu... (叻叻~)雖然小豬都有示意要我抱, 不過俾我用唔知咩野理由打發左, 而後面喊緊既2個小朋友, 一個喊左陣冇喊啦, 而另一個就被請左入喊喊休息區
排左一陣, 就被請去課室門口繼續排, 有義工家長帶住小朋友唱歌 (小豬繼續冇反應) 唱完2首就要入課室啦, 仲要係小朋友自己入, 家長係出面等(lei 下幾堅, 好彩我睇左張面試通知書, 有提過, 所以一早就同小豬講定) 有D家長真係去到要放小朋友入課室果下先知係小朋友自己interview... 家長係課室門口等30秒, 如果小朋友冇爆喊, 就可以出去另一邊等啦 (排小豬後面果個小朋友又變樹熊呀, 不過我冇留意佢最後有冇被請入喊喊休息區)
我係出面等左陣, 小豬就出來啦, 以我觀察大部份小朋友都好開心咁出來... 我有試過問下小豬同老師玩咩野, 佢當然後唔答我啦~ 都好啦, 眼不見為淨 XD

---
星期六第二站, 新校一間, 新到連校舍都未裝修好, 所以借左澳洲國際學校來面試... 報LEI間係因為PG強力推介 (PG既founder 將會係lei 間既其中一個consultant), 應該唔會讀LEI間, 但會有興趣上下佢D興趣班...


一去到, 先被請入遊戲室玩, 小豬一去到見到有波波池就兩眼發光, 第一時間除鞋跳左入去(屋企個波波池又唔見佢去玩, 正一隔離飯香...) 玩左陣, 老師就要求大家移去隔離音樂室 (好彩小豬都肯乖乖走人, 我真係有D驚佢唔肯走, 然後發脾四...) 去到音樂室, 有大中細B一齊跳舞(小豬係中B, 有個再大一年, 考K1插班既, 同埋有幾個細一年, 考PN既) 唱左1X首歌, 小豬終於warm-up完, 開始跟住一起跳既時候, 就已經跳完啦, 又被要求再去遊戲室玩多陣... =.="

又玩左陣之後, 就去面試啦, 面試係以玩玩具方式進行, 考下顏色, 數數字, 生果等... 小豬仲唔係好識數數字(即係老師話要3個蘋果, 小豬要識得係一堆蘋果中拎3個出來), 我覺得lei part幾難, 其他都OK, 雖然有一堆玩具搞到小豬唔多專心, 不過都預左係咁上下架啦~ 臨走時, 老師送左個貓咪公仔俾小豬, 小豬勁開心... 咁就考完...

---
星期日, 另一傳統名校, 歷史悠久 (雖然明知買左六合彩係唔會中既, 但都會去買下... 同一心理)
原本俾小豬著第二套戰衣... 但係... 總覺得好奇怪 (應該同個髮型冇關既............. XD)
最後忍唔住係搭地鐵時同佢換左 (LEI輪小豬成日都話要搭地鐵, 知道有得搭時就超開心...)
好彩係求其拎左條裙出來, 上年都有著來面試架, 不過今年就變左超短裙 XD
排隊入學校時, 無野做, 影下相... 
well... 係角度問題, 唔關個髮型事架~ :P

排左陣隊, 然後學校好奇怪咁分左男女隊, 分開入去面試 (真係唔知點解)
LEI個面試, 有D難度, 雖然家長係同小朋友一齊去面試, 但學校都安排左2個老師, 一個主力問家長, 一個就考小朋友, 家長好難又要答好D問題, 又要望下可以點樣幫下個小朋友... 雖然之前已經mock 過一次, 但係我自己依然答得唔多好得來, 又基本上理唔到小豬D野...

我見得到既考題係, 首先玩形狀配對, 係蜜蜂, 蘋果, 蝸牛同樹, 小豬雖然唔係一下就放得到入去, 但佢就用左我教佢個轉轉法, 轉下轉下就4個圖案都放晒入去

之後係考立體拼圖 (我覺得都有D難, 因為正反面既圖案係唔同架), 我諗老師有幫下小豬既, 聽到老師話俾小豬聽反轉左, 之後應該完成掛...

第三樣, 係看圖題, 老師指住一張圖, 要小豬指出各種物件係邊度, 然後, 再難D既係, 指住個人問小朋友佢做緊咩野 (小豬有答到沖涼涼... 不過唔知啱唔啱)

最後, 係最易亦係最難既唱歌啦, 小朋友要任唱一首歌... well, 要小豬自己唱歌, 佢可以一口氣唱10首8首, 但係前題係冇人既時候呀, 臨瞓前呀, 總之係佢想唱既時候, 唱歌真係好易... 但要佢係老師面前唱就好好好難呀... 老師一開始揀左ABC song , 小豬識唱左成年有多, 聽佢唱左幾百次都有呀, 但係老師面前就係唔肯唱, 然後老師叫我幫小豬揀一首, 我揀左ten little witches (今期大熱), 再加上我提返佢, 係老師面前唱左歌, 我就應承做D野 (由之前果晚瞓覺前, 我就話俾佢知, 如果肯係老師面前唱歌, 我就請佢食雪糕), 終於小豬用從來都冇咁細既蚊滋聲唱完首歌啦... (掌聲鼓勵~~~)

唱完歌, 就走得啦~ 一出課室, 小豬就同我講雪糕呀... =.="

--------
咁就完成左差唔多一半既面試啦~
暫時in左4間, 有一間出左成績, 小豬有am offer... 
希望繼續有好消息啦~







8 則留言: