2014年10月31日 星期五

K1 面試... 1

N班大作戰完成好似冇幾耐, 又到K1啦~
其實對於小豬依家讀緊既果間, 我覺得so far 都幾好, 只係貴左D, 所以K1主要想搵D一條龍既學校又或者試下D再出名D既幼稚園 (主要係熊熊係咁叫我報 =.="), 當係玩下啦 (實在唔敢抱好大期望
最後, 預計會報10間, 其中3間一條龍學校未開始報, 其餘既7間已經出晒面試時間表啦。 有2間撞左時間, 所以我地只會去其中一間...
面試前既準備工作係...
報名相
其實我覺得未必有好大作用, 不過每年有張靚相都幾開心...


然後, 係戰衣...
襯左2套,可以以防萬一

再然後,當然係幫小朋友準備面試啦... well, 呢方面除左PG有安排左1-2次既mock interview (其實係俾我既)之外, 其實我冇幫小豬做D咩野特訓, 唱歌同玩玩具就平時做開既, 教形狀都係平時做既 (佢D形狀係上2個星期先開始OK D, lei 樣野有D小朋友歲幾就識啦~ =.=") 顏色既中文有時仲係講到亂晒咁, 不過英文就OK啦... 其他, 就希望小豬當日心情靚靚又遇到個笑容好DD既老師啦~

---
上個星期五, 係小豬第一個K1面試... 
間幼稚園其實同小豬依家讀緊既好類似 (好似小豬既校長係lei間既校董?), 不過LEI間學費平D, 所以諗住見來warm-up 下...  而事實證明真係要warm-up架, 我....
去到學校, 我先發覺, 又冇幫小豬帶水, 冇安慰零食, 冇濕紙巾, 冇帶小玩具, 簡單來講就係咩野都冇帶 =.=" 好彩學校開放左個playground俾小朋友玩住來等, 個滑梯又好滑好好sir, 小豬玩得好開心, 雖然媽咪咩野都冇帶, 但小豬又一樣都唔需要...

去面試, 分為2 part, 1 part 係家長面試, 由我負責, 另一part 係小朋友既group interview, 由熊熊負責...
家長部份, 有2個家長輪住來答, 共4條問題,  每人每題45秒 (其實我覺得一個個見都係差唔多者, 雖然我隔離既家長好鬼勁, 令我覺得自己D答案好似小學生咁...=.=")
小朋友部份, 跟據熊熊既講法, 小豬係零反應... =.=" 連自己叫咩野名都唔肯答 =.="
熊熊話, 個老師係個好肥既印籍女仕, 可能小豬有D驚掛, 全group 7個小朋友, 得1個小朋友係有講到自己叫咩野名, 之後有講故事時間和跳舞時間, 但小豬 (同埋其他小朋友)都係冇咩野反應, (其實講既故事係有關猴子食生果, 小豬應該係識晒啦... 唱歌都只係唱Hello Song 同Head and Shoulder , 小豬平時係屋企係一邊唱一邊作動作架) 所以今次既面試係百分之百失敗架... :P
不過唔緊要啦, warm-up 下啦, 希望來緊既面試好運D啦~

臨入學校前, 影張相先...
好乖咁企定定俾我影, 不過個樣唔駛咁唔满意掛...

都係有得玩先開心~

來緊既一星期就in埋報左名既果幾間幼稚園啦, 要加油呀~


















8 則留言: