2014年10月14日 星期二

雜記

記一

佔中前段, 陪小豬瞓覺時, 都會開住電視煲新聞, 睇下睇下總會神色凝重 (我估...) 有一次, 睇睇下, 小豬突然扑過來, 將我頭擰向佢, 同我講, "冇事架, happy~~~" 然後, 將手指放係我既嘴角上, 夾硬向上篤... 篤左幾下後, 又自己做返happy 個樣, 繼續講緊 happy...

果下真係幾surprise... 一來小豬竟然見得到我唔開心, 仲識過來安慰我, 二來又覺得, 真係要多謝企係最前線既學生, 佢地努力爭取既未來, 小豬都會有份享用, 自私既我真係唔希望小豬第時大個仲要企出街頭爭取同一樣既野...


記二

剛過既一星期可謂係小豬既多災多難週, 星期一定二既時候, 小豬自己衝左入廁所, 諗住拎洗水液洗手 (玩水就真), 點知拎唔穩, 枝大半满既洗手液就咁撞左落塊面度, 我係廚房聽到小豬係廁所喊, 衝去睇佢, 已經係一面淚水, 再加地上有枝洗手液 (所以個案發過程係我想像出來既) 初時唔知撞到邊, 夜晚換衫時就見塊面瘀左...
之後果幾日, 老師都叫我幫小豬擦喜療妥...  其實爺爺日日都諗住幫小豬擦, 不過小豬唔肯, 要自己擦, 結果擦到成隻花面貓咁, 跟據爺爺講, 枝喜療妥俾小豬3日就擦晒啦... =.="

去到星期五, 塊面上既瘀終於散得7788啦, 小豬就開始開學後既第3次咳同鼻水啦, 仲傳左俾熊熊 (由於有傳俾我, 所以我相信今次既病菌冇上次咁利害, 於是朝早同臨瞓前就餵小豬食咳藥水同收鼻水藥, 等佢瞓覺時可以瞓好D...)

去到星期六, 我地係婆婆度臨走時, 我行左入房換衫, 小豬又跟埋入來... 我換完衫走去廳執野 (諗住小豬都會跟出來). 剛剛到廳時(其實即係行左唔夠10步), 就聽到房入面嘭一聲, 跟住小豬就係度喊啦... 衝入房見到小豬果隻喊法, 就知大件事啦... 拿拿聲周圍摸下, 就見到佢左面額頭起左個瘤 (仲大個個5蚊銀)...小豬狂喊完一輪就冇喊啦, 我就打俾熊熊睇下駛唔駛入院檢查下, 結果熊熊話前額應該冇事既, 如果個人都精靈, 就係屋企觀察下 (當時佢行緊山, 打左N次先打得通) 於是我決定係婆婆屋企留宿 (touchwood, 有咩野事都多2個人幫手)

跌完之後既小豬有D受驚, 唔係好肯落地, 要公公婆婆抱住, 而且絕對唔俾人碰佢既前額, 我本來諗住幫佢貼下退燒貼, 當係冰服, 點知小豬一見到退燒貼就又喊過, 唯有由得佢...


等小豬瞓左覺後, 再睇下, 已經退左個瘤啦... 只有青青紅紅既一片, 只係紅紅既地方摸落去有D淋淋地... 

觀察左日幾, 個人幾精靈, 同平時一樣咁爛玩, 同平時一樣唔肯瞓晏覺, 但一瞓又瞓好耐, 同平時一樣咁食左幾啖飯就開始搞搞陣, 我估應該冇事掛, (真係嚇死我...)


記三

星期一, 同一日知道3個人離世既消息... RIP
一個係FB 既 Fans page 既主角, 雖然同佢素未謀面, 但佢因為生BB而出事, 個BB只比小豬細半年咋, 當時小豬仲係個BB, 所以我對呢D新聞特別敏感... 小BB係出世後既半年左右就離世了, 而媽媽依家都離開左, 可能也是個即定的結局
第二個係我大學既師兄, 上莊, 雖然一向唔熟, 而且1X年冇見, 但對於佢既離世依然覺得好震驚和難過, 昨天不時都會想起他那128K的說話速度和神態
第三個係朋友既公公, 都算有一面之緣, 早幾日先聽講身體不適, 估唔到咁快就走左, 不過對老人家來講, Lei 個都係種褔氣...

只能說生命無常, 時間有限, 要好好珍惜身邊的人, 也要為身邊的人好好珍惜自己...














1 則留言:


  1. 小豬好識關心人,so sweet!!
    身體健康真係最緊要

    回覆刪除