2014年10月30日 星期四

Halloween Party

係開始寫K1大作戰前, 都係寫返D開心野...
小豬期待已久既Halloween Party, 終於係星期二完成左啦 (我估應該係老師成日都講, 所以小朋友真係好好好期待呀, 小豬從大半個月前就不斷提住Halloween, 成個星期前就多左個party , 變成左Halloween Party, 之後就不斷講不斷講, 一日要講成幾十次... =.=")
學校係成個月前就出通告, 叫家長準備, 係24號就話有halloween gift, 就係魔鬼角頭箍, 披肩同南瓜頭啦~ 小豬超合作俾我裝上身影相 (雖然所謂既gift 係包係雜費中既, 不過我覺得都好過冇呀, 而且小朋友真係好開心喎)

我幫小豬準備既甲蟲裝, 影左N張都影唔到
買既時候, 諗住10月尾會凍, 甲蟲裝可以加長袖衫同襪褲 (點知一D都唔凍)

參加party 時, 自己執左下個頭箍 (原本果個豎唔起)
熊熊既lei 張相影得唔錯, 可惜影唔到對翼

換個角度, 即刻肥美左... XD

學校既佈置都幾有心機架...

party 開始啦~~~
實際都係唱下歌, 跳下舞, 有魔術表演, 又有D遊戲, 個幾鐘, 都算係咁上下啦~
好幾多影相既時間, 所以我估家長都唔會悶掛 (我覺得唔悶, 但係熊熊係度打機=.=")
不過, 家長太太太熱情, 我好難幫小豬影相呀~

完左成個party後, 學校又送左招牌既popcorn俾大家食, 小豬食到唔肯放開個杯呀... 

星期三輪到其他班開party, 所以小豬放假
今日同聽日, 學校都叫大家可以著halloween 既衫返學. 所以lei 個係今日返學既look
聽日就會著返甲蟲衫啦 (諗住著多次, 抵D XD), 不過唔知點樣揹書包LEI?


逢年過節就係時候搵舊相 (覺得自己已經好似阿婆咁... =.=")
上年影完LEI張相, 就開始戒奶咀啦~










7 則留言:

  1. 小甲蟲妹, 好可愛呀!!
    小豬學校都幾大下咁喎!

    回覆刪除
  2. 你地就好啦, 小b學校無d咁嘅野玩架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪有宗教背景, 所以冇Halloween party 呀?

      刪除
  3. 個甲蟲look好得意呀!!! cute爆~~~
    btw, 我都係成日好阿婆咁搵舊相喎 :p

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除