2016年6月8日 星期三

咩咩四個月

時光飛逝... 湊住2件, 飛得仲快D... 咁就4個月啦...  可能望住小豬, 總係覺得咩咩好好好好細個...  (其實同佢D發展都有D關係)


琴日去左健康院... 體重係6.215KG (即係13.6磅左右), 身高65-66 cm (嗯, 自己用健康院既尺度, 唔係好識, 應該唔多準掛), 頭圍, 姑娘度完有講過, 不過唔記得左, 總之係大頭啦...

飲奶方面, 1日5餐, 每餐160-200 左右, 最夜果餐要210左右。 自從轉左5餐後, 飲奶方面有好大既進步, 大概15-20分鐘就可以食完, 真係慳返唔少時間。媽媽我今胎真係hea, 連泵奶都hea 左D, 為左唔俾自己太大壓力, 呢幾日開始每日解凍2包冰奶就儲返2包lu ...  雖然今次既奶量好似冇上次咁多, 不過我相信只要繼續泵, 要餵到1歲應該係可以既...

瞓覺方面, 自從搬左屋, 小豬同我地分房瞓之後, 咩咩就順理成章咁瞓左係窗台同我地一起瞓 (主要係我半夜唔想成日都要起身), 咩咩依家半夜都會叫幾聲, 塞返個奶咀俾佢又可以繼續瞓返... 有時到左朝早6點左右叫既話, 我都會埋身餵佢, 然後再瞓多陣先齊齊起身既...  so far 都OK, 最長既瞓覺時間係琴晚, 由唔夠10點半一直瞓到今朝7點...  (正 XD) 不過咩咩算係比較醒瞓, 小豬又會得閒冇事大聲講野/笑.. 好多時都係被嚇醒=.="

poo poo 方面... 勁lor... 成日都7-8日先一次, 我返工返左個半月, 今朝先係我返工以來第一次幫佢換poo poo 片...不過作為一個人奶B, 應該都算正常掛 (琴日去健康院時唔記得問下姑娘添...)

動作方面, 對人好有反應, 成日撩人玩, 一有人理她就笑, 冇人理就叫, 非常鐘意家姐, 小豬一係身邊就望到實... 對手好有力, 成日都抓住我D頭髮, 生完已經係甩頭髮, 呢隻咩咩仲要落井下石...  上個星期識得反身啦, 不過就冇小豬果時反得咁起勁, 主要係因為她未抬到頭呀... =.="
琴日去健康院時同姑娘提起, 姑娘同佢check 下 (拉佢起身, 同埋將佢擺成趴既姿式, 睇下佢可唔可以hold住個頭)話佢條頸真係唔太夠力, 要去見醫生 (當場嚇左嚇) 見到醫生時, 醫生又同咩咩做返同樣既checking ... 點知今次咩咩交足功課, 醫生話佢拉拉下咩咩自己坐左起身, 趴係度時, 又可以hold 到一陣, 仲要左望望右望望咁... 結果醫生話佢冇事...  可能只係個頭大左D, 所以重左D, 要多D力先可以hold 得住... :P

雖然好想咩咩可以快D同小豬有互動, 可以一齊玩, 但又唔想佢地大得咁快喎...  anyway... 希望2個小寶貝都健健康康, 快樂成長啦...

P.S., 今次係健康院打左2針, 打第一針時, 咩咩喊都唔喊下, 第二針先開始喊 (睇返小豬既成長日記, 原來2姊妹既反應係一模一樣架... XD)







3 則留言:

  1. 湊兩件啲時間真係快到倒水咁...
    咩咩真係超似家姐,兩個餅印一樣XD

    回覆刪除