2016年5月19日 星期四

復活節 2016

回帶到今年復活節... 咩咩當時得個半月大, 但唔想小豬因為啱啱出世既妹妹而成個復活節係屋企無所事事, 結果安排左個超豐富復活節 (攰C我...)

見到element 個冰場有Easter course, 所以就幫小豬報左, 連續4日, 每堂半個鐘。

每日咩咩都(瞓住)陪家姐一齊學溜冰...

跟教練學真係唔同D架, 第一堂已經可以係冰上行到啦

溜完冰後, 第一日, 我地係書店玩左陣, 食埋晏, 就返屋企... 小豬瞓左陣, 夜晚出去食buffet
小豬勁鐘意buffet , 因為可以不斷食糖...
果晚, 小豬食左5枝棉花糖... =.="

果晚唔知點解, 咩咩唔肯瞓, 由半夜1點幾開始, er er 到4點半食第2餐奶之後先瞓...
果晚真係勁辛苦, 第2朝又係唔夠8點就要起身

第二日, 學完溜冰, 上左element 既playground 放電... 
果個playground 都幾好玩, 又勁好天, 小豬玩得好開心

咩咩就曬住太陽嘆奶... 爽...

玩完返屋企, 老公買左細既象拔, 話要學整刺身 (果日咁啱街市冇大象拔)
結果瀨野, 唔知係關象拔既事定係之前果晚食buffet時食太多生蠔, 老公果晚唔舒服, 仲嘔左幾次...
而同一時間, 小豬由於個晏覺太遲開始瞓 (差唔多5點), 結果好遲先起身 (差唔多8點), 結果當晚佢到左12點半都仲未捨得瞓... =.="
唉... 第三日都仲係要起身溜冰架...

第三日去完溜冰, 又再戰東華嘉年華 (小豬一共去左3次)
趁佢收之前去多次... 點知多人到lei...
由於老公仲係唔舒服, 再加上小豬要求, 今次由我陪玩...
sir 左2次果個6層樓高既滑梯, 同埋玩左N個小朋友機動遊戲, 小豬先好满足咁返屋企
(由於我陪玩, 我就成日的小豬去玩佢唔肯玩, 但玩左又要玩多N次既遊戲, 例如呢個swing, 佢最後好似玩左4次)
吸取左之前果晚既教訓, 玩完返屋企直接沖涼食野然後先瞓覺, 結果小豬唔夠8點半就瞓左
而老公繼續唔舒服, 又瞓左...
而我同咩咩, 搞完9點幾餐奶, 係10點半都一齊瞓左, 諗住等咩咩叫醒我... 點知佢到半夜4點幾先再喊食喎, 真係開心C我...XD

第四日, 最後一堂, 教練帶住佢地係冰場行左一圈... 都算唔錯啦...
之後約左大學同學飲茶去會所玩

老公無聊整咩咩...
well... 其實老公真係好鐘意整蠱D囡

有相為證...

就咁樣, 勁充實既4日紅日就過左啦... 
咩咩係呢4日已經練到可以自己係BB車上飲奶... 趕時間時, 只要塞枝奶俾佢, 就可以出門啦, 佢通常都可以自己飲到大半枝既 
另一開心大發現係, elements 既育嬰室真係好正, 又靚又乾淨, 仲有免費既尿片, 尿片墊等提供, 又要助奶器, 又有熱水, 又有high chair等等, 我果4日, 日日都去果度泵奶... 唯一唔好既, 成個商場得一個咁正既育嬰室, 母乳餵奶房有時要等一陣...

好啦, 下年既easter, 咩咩就一歲幾啦, 可以同小豬一起玩egg hunting 啦~










5 則留言:

  1. 行程真係好豐富,但真係要小心飲食啊~

    回覆刪除
  2. 一年四日假期真係累過返工!!
    我都好想叫小檬試吓溜冰,不過小檬要好耐先接受到新事物,成日話唔好唔好。。。
    食到四支棉花糖好勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家D小朋友好早開始學溜冰呀, 我見D5-6歲既已經係個場度學自轉啦...

      刪除
  3. 我都想比妹豬學溜冰,原來有呢啲short course報㗎?! Miss咗添,得閒要留意吓

    回覆刪除