2016年5月6日 星期五

三個月啦...

話咁快咩咩已經3個月啦... 湊住2件D時間真係過得超快 (不過我都認我已經算好好彩, 四大長老都肯忙手湊) 快速咁講下3個月既成長記錄...

體重: 3.3 KG (出世) -> 3.95 KG (1個月)-> 4.95 KG (2個月), 3個月未磅.. (由出世時既中碼偏大B變左唔夠50既中碼偏細B =.=")
身高: 60CM (2個月), 排90左右 (長過小豬當年2CM)
頭圍: 40CM (2個月), 同家姐一樣係個大頭妹....

飲奶: 今次差唔多補左2個星期既奶粉, 先開始做人奶B。奶樽同埋身都OK...  暫時仲係1日6餐, 每餐140ml 左右, 今日開始試下轉5餐先... 咩咩有樣搞笑野, 佢唔鐘意人地抱住佢餵奶, 鐘意自己瞓係落飲奶... (其實都幾好, 可以free 到1-2隻手出來做其他野), 有時墊條毛巾係度, 墊高個奶樽, 佢就可以自己飲奶啦... 有時出街, 但咩咩又肚餓時, 我會放咩咩係BB車, 俾枝奶佢自己啜, 隔一陣佢就會食到大半枝 / 食晒架啦.... 不過咁食法唔好既地方係比較容易嘔奶,  咩咩仲係1-2個月既時候, 成日都會嘔返1-2啖出來... 食奶樽方面, 本來都係用chu chu , 不過眼見佢越食越慢, 再加個第二個冇鬼用陪月連奶都餵唔到, 所以我都係轉左pigeon 既母乳奶咀, 轉左之後食得好左, 但都算慢, 通常都要30-45分鐘

夜奶: 咩咩都算乖, 但就冇小豬當年咁勁... 咩咩頭個月, 每晚要起身1-2次... 每次都要玩返個幾鐘, 再加上為左追奶, 半夜都要泵一次奶... 真係人都癲。臨返工前既1個星期左右, 我決定半夜只係埋身, 唔好又埋身又補樽又換片又泵奶, 咁樣相對來講又好D... 咩咩好乖咁係我第一日返工既夜晚.. 戒左夜奶...都算好叻叻, 好鍚媽咪呀... 依家雖然有時仲會朝早唔夠6點就er er 叫 (1星期1-2次)但我覺得已經好好...

瞓覺: 鐘意瞓high chair , 又鐘意俾人包住來瞓... 頭一個月時, 成日抱到成隻糉咁, 佢就瞓左好安穩啦... 到依家, 咩咩夜晚仲係鐘意瞓high chair , 唔鐘意瞓自己既床仔...

動作: 超極鐘意同人傾計, 未到2個月時就會撩人同佢傾計, 一有人理佢, 就會開心笑... 同佢傾計, 佢又會俾到反應你, 自己係度er er 叫, 好似同人對答咁, 好搞笑... 唔算太喊包... 同埋今次咩咩D喊聲好容易理解... 通常係肚餓, 眼瞓 或者投訴冇人理佢時就喊啦...  如果想撩人玩時喊, 一抱起就即刻唔喊... 肚餓時, 就會喊到勁大聲, 勁長氣, 同埋真係會有眼淚...
另一樣同小豬一樣既係, 勁鐘意沖涼, 喊到折天都好, 一開始洗面除衫準備沖涼就唔喊啦, 不過咩咩上水時都係好開心既, 唔似小豬上水先走來喊...

啱啱出世, D皮膚都幾差, 果下我都幾後悔冇好好去胎毒=.="

呢張同小豬BB時好似呀...

瞓左覺都識笑 XD

自細培養自己奶樽自己攞 XD


我係賣魚妹 (開始越來越似男仔... =.=")

間唔中都會似返女仔既...

打完二月針, 有DD發燒... 果晚爸爸撩佢玩, 佢扁咀喊呀...
應該真係好唔舒服
好彩第二日就冇事lu...


第一次著褲好開心...

不過唔著褲時仲開心 XD

媽媽話冇影到扁咀喊既樣, 即刻試範一個...

三個月大啦...
要繼續健健康康, 開開心心呀~

2 則留言:

  1. 咩咩好可愛呀!三個月個樣已經變咗好多,越來越精靈!

    回覆刪除
  2. 好可愛好精靈, 大個一定又係靚女一名呢~~~

    回覆刪除