2016年4月26日 星期二

家姐

諗住寫呢篇諗左好耐...

小豬出左名係小氣豬, 嬤嬤係會所抱其他B, 小豬就會9秒9沖返過去要求嬤嬤放低個B, 如果唔係就爆喊... 如果我抱其他B, 佢連果9秒9都唔俾我, 直接爆喊...所以, 有左咩咩既時候真係做好晒心理準備有排煩... =.=" 不過我大肚時, 小豬又顯得幾興奮喎, 連同學仔派聖誕禮物, 小豬都嘗試幫妹妹拎埋一份。大家都話等個B出左世, 小豬就會呷醋架啦... 咁都冇計架, 只希望唔好太呷醋啦...


但又真係估佢唔到喎, 小豬好鐘意咩咩喎, 第一次見到咩咩就話咩咩好cute, 之後任何人 (包括我)都可以係佢面前抱住咩咩 (佢自己都要每日一抱咩咩),  親朋戚友來探咩咩時, 小豬又好樂意咁介紹咩咩俾大家認識。而我餵奶時, 小豬只係一開始好好奇, 同埋話佢都想飲, 然後就撩起我件衫係我心口錫左啖就走左lu... 然後, 每次咩咩喊, 小豬都會沖過去睇下佢, 再好緊張咁叫我快D餵奶俾咩咩飲...



小豬講左好耐話要同妹妹一齊影相。, 於是係影相果日又好興奮咁等影相, 不過你知啦, 呢輯相咩咩先係主角, 所以小豬其實係一邊等左好耐先影得果幾張, 但小豬又真係好合作喎 ...

又試過, 我陪緊小豬瞓覺, 咩咩係廳哭, 於我同小豬話要出去睇妹妹, 小豬都好大方咁話OK... 當我再入房時, 小豬已經好乖咁自己瞓著左...



當然啦, 小豬都有唔乖, 唔肯讓咩咩既時候, 例如頭果幾次全家出街, 佢C都要坐BB車, 點都唔肯讓俾咩咩... 又或者得間會met 咩咩, 仲要話我細個時, 爸爸媽媽都有met 我架... =.=" , 又會有時見我話咩咩唔乖, 唔肯飲奶時, 小豬會好興奮咁講埋一份, 話要打咩咩pat pat...

不過, 其實小豬只係一個啱啱先4歲既小朋友, 我已經覺得小豬做得好好, 好乖啦... 希望可以保持住啦.. 繼續相新相愛...






4 則留言:

  1. 家姐mami 咩咩都做得好好啦~~繼續相親相愛呀

    回覆刪除
  2. 小豬呢個家姐已經做得好好啦﹗要繼續愛錫咩咩呀﹗

    回覆刪除
  3. 小豬好可愛好乖巧呀~~ 兩姊妹都一樣咁靚女呢!

    回覆刪除
  4. 小豬家姐好乖,做得好好,抵讚!

    回覆刪除