2016年4月20日 星期三

有D阻滯既坐月

以為自己有D經驗, 買齊晒D餵奶睡衣, 餵奶Bra, 又請埋陪月, 就可以安坐家中悶足成個月, 點知人算不如天算... 由最小既阻滯講起

1. 上胎做泵媽做足一年, 泵奶對我來講就係好眼瞓, 發呆, 同埋收工...已經完全唔記得初初唔上奶, 谷奶, 追奶既事, 而且,今次懶醒咁買多左個swing maix, 係雙泵... 結果, 一開始依然係塞奶, 有D痛, 忍痛俾陪月按都係唔多得, 用雙泵又冇手一邊泵一邊按, 結果泵極都係得1安, 個胸又依然好實... 最後諗諗下唔對路, 都係拎返之前個swing 單泵出來用, 要叫老公幫我買返D parts...好彩轉左泵, 可以有隻手按下個胸, 之後就要開始追奶lu...

2. 我記得小豬去健康院, 頭一個月只係去左2次, 第1次係首次登記既果次, 隔左個weedend 去check 多次黃就唔駛再去... 今次, 咩咩係頭一個月去左5次... 除左第1次, 同埋去做聽力測考外, 就不時要去check 黃同check 重... 咩咩第一次係健康院check 黃, 真係閘界閘得好梗要 (好似280就要去醫院照燈啦... 咩咩果次係270...)好彩之後就開始退啦... 不過體重既問題繼續係度架...咩咩出世係3.3KG,, 出院時得返2.98KG, 健康院一定要check 到個B重返出世時既重量先可以唔再去, 結果我用左差唔多2個星期先追得返. 最搞笑係第4次check 重, 3.27KG... 差小小所以要去多次... 從此咩咩就由中碼偏大B, 變成左唔到50既細B呀....

3. 壞泵...唉... 個swing maix 用唔夠一個月就壞左啦... 仲要我貪平買左水貨, 又見之前果個用左咁耐都冇壞過, 所以冇加價買保養 (因為保養要係台灣做架) 果下真係灰左... 好彩仲有之前個back-up swing, 買多set parts都用到既... 個swing maix 到依家仲未返到來喎..

4. 壞雪櫃... 係我生之前, 個雪櫃下格已經試過唔凍, 冰格太凍, 要熄左成部雪櫃融左D雪再開返... 點知坐緊月既時候又是唔凍喎... 未生之前, 熄雪櫃都唔係好大件事, 最多咪冇得食雪糕... 生左就大件事啦, 因為咩咩會冇奶飲架... 結果要買冰浸住D奶, 又要不斷換冰, 先可以保住D奶... 點知隔左冇幾日, 個雪櫃又唔得... 真係火都來埋...

而今次最大既阻滯係血崩....聽落都幾恐怖, 實際都係好恐怖... 詳情都係下篇先講, 真係有排講...

除左以上果D阻滯之外, 其他都幾好...  最感恩既係小豬基本上都冇呷醋... 會肯俾我抱咩咩, 咩咩喊時又會第一時間去佢... 就算夜晚俾咩咩吵醒, 都只係話咩咩好嘈, 但又會去睇下佢...我已經好满足啦...

好快咁, 一個月就過左啦 (其實係我不斷咁出街去健康院同醫院.. 所以一D都唔悶 XD)


鐘意瞓high chair 既咩咩...


6 則留言:

  1. 都係小事,最緊要大家身體健康,家姐仔錫錫咩咩。。小Baby好可愛呀。。

    回覆刪除
  2. 雖然多阻滯,都總算捱過咗,最緊要家姐錫咩咩,已經足以令媽媽放心好多

    回覆刪除
  3. 真係幾多阻滯,泵媽壞泵壞雪櫃真係好灰架!不過已經捱過左,之後會好順利架啦!

    回覆刪除
  4. 最痛苦嘅時候已經捱過,之後一切都會好順利㗎喇,而且家姐咁乖咁錫妹妹,你可以放心晒

    回覆刪除
  5. 咩咩好可愛!! 事過境遷, 之後會越來越好架啦~~~

    回覆刪除
  6. 恭喜呀!小豬都好錫咩咩,會係好家姐!

    回覆刪除