2016年4月19日 星期二

住院1.2.3.4.5

繼生小豬時既住院1,2,3後, 要寫返生咩咩既住1.2.3.4.5先...  係醫院住左5晚喎... 真係好耐... 係咩野都比生小豬時耐左... 生之前本來係住一晚, 第二朝就催生, 點知第二日太多人催生/自然生 / 緊急生, 我竟然冇位生喎, 於是第二日係醫院無所事事, 同人吹下水, 睇電視由朝早7點睇到夜晚11點... 第三日係戲肉, 生完咩咩差唔多夜晚11點先返到產後房, 又再開始我既牛牛生活...

雖然係第二胎, 但初初開始餵母乳依然係苦差... 我依然勁快咁俾咩咩咬損左... 依然係不停咁俾咩咩啜啜啜, 都啜唔飽...  唔同既係, 咩咩好快有poo poo, 但好耐好耐先有vv喎, 而且今次唔知係咪因為醫院努力推廣母乳, 竟然唔俾我補奶粉喎... 所以咩咩做左房入面最嘈既果個B, 嘈到最後一日有個姑娘笑笑口咁同咩咩講, 我認得你把聲喎, 做咩野又喊呀 (我心諗, 肚餓咪喊lor...)結果, 咩咩出院既時候, 收水收左差唔多10%, 跌穿3KG...

雖然係第二胎, 但我真係咩野都唔記得晒...好雞手鴨腳咁幫咩咩換片, NB 對我來講真係好耐之前既事, 而且臍帶夾又係度, 結果一開始既2-3條片片都係漏濕左架... (真係失禮晒...) 於是又要雞手鴨腳咁幫咩咩換衫

原本順產住3日2夜就可以走啦, 但係咩咩出世時, 個頭上有個水瘤 (仲好大下), 醫生姑娘都同我講話個瘤會慢慢吸收返, 所以我一直都冇擔心過, 直到臨出院時, 個兒科醫生話唔出得院, 要再觀察多一日, 睇下個瘤有冇變大... 果下, 我係度諗, 原來醫生唔係一直都有留意架... 原來有機會變大架...  個心即刻驚左... 好啦, 留多一日就一日啦... 好彩之後又冇變大...

係醫院留多一日, 個黃又再升左... 再次臨出院時, 個黃已經升到閘晒界 (之前果幾日都一直係合格架, 不過我就望住咩咩越來越黃), 然後要抽血睇下駛唔駛去兒科病房照燈, 如果要既話, 咩咩就要自己留係醫院啦...咩咩抽完血, 等份report 等左好耐, 終於有姑娘理我時, 她話... 頭先抽血抽得唔夠多, 驗唔到, 所以要再抽過.... (即刻想爆粗...) 可憐既咩咩於是又要捱多一針... 最後都唔駛照燈可以出院啦... 不過醫生說同我講, 由於個水瘤入面全部都係血水, 吸收左之後會加重D黃, 所以要小心睇住... (又驚過...) 出院後果日都仲係紅日, 要初四先可以打去健康院...

雖然樣樣都好似有小小阻滯, 但都係好小事, 可能係第二胎, 我自己既心態比較好, 知道樣樣都會慢慢好起來, 唔駛太緊張  (但第一次出唔院果下都係有D唔開心架)



終於可以出院啦... 小豬見到咩咩好開心呀... XD
(下一篇, 繼續係有D阻滯既坐月生活)







3 則留言: