2016年4月18日 星期一

4歲快樂~


望住D小朋友大, 就會覺得時光飛逝... 4年時間真係眨眼就過啦...
四歲既小豬已經由個BB樣變成左小朋友樣lu (要睇返D相先記得小豬之前真的好BB呀)

我最可愛既小豬
雖然今年媽媽俾唔到太多時間你, 但做左家姐既你真係表現得好好呀...
希望你可以繼續開開心心, 健健康康咁享受你既童年生活 (最好乖D, 唔好睇咁多電視同i Pad)
繼續做個鍚妹妹既好家姐...
生日快樂呀~~

5 則留言:

  1. happy birthday!好耐唔見瑤瑤啦,睇黎佢好鐘意妹妹喎,咁媽咪就煩少樣啦 ^_^

    回覆刪除
  2. 時間真係好快, Happy birthday! 一家都要繼續健康快樂~

    回覆刪除
  3. 生日快樂!瑤瑤越大越靚女呀

    回覆刪除
  4. Belated Happy Birthday to 小豬!!!

    回覆刪除
  5. Belated Happy Birthday to 小豬!!!

    回覆刪除