2016年4月21日 星期四

有D阻滯既坐月 之 血崩

成個坐月過程中, 最大件事, 應該係我血崩呀...都幾恐怖架... (同埋核突)

話說12朝後, 我就開始食薑醋, 每日都只係食1隻蛋, 1塊豬手, 可能1啖醋 (因為陪月說一開始唔好食好多, 要俾個身體習慣下)去到D16的半夜3,4, 我起身去廁所, 見又有返D, 仲以為係惡露 (之前果1-2, 惡露已經係淺黃色架啦), 所以冇理, 去左餵咩咩,  搞左一個鐘左右,  去多次廁所就瞓得... 去完廁所, 抹完之後仲有血滴緊, 好快成個馬筒都係血...  果下我仲唔知死, 諗住到第二朝先算,  著返條褲, 諗住返房瞓...  點知, 未行到房, 就feel 到好似有野跌左落來 (好似M到時咁, 但又好似跌得再多D...)  咁又行返去廁所check 下... O... 原來係跌左幾塊大血塊落來, 我開始有D驚, 叫醒左老公, 話佢知我好似流血不止...  (果時應該係朝早6點左右)

本來諗住call 白車, 但我個人其實仲好精神, 所以就諗住搭的士去醫院。 打俾我阿爸阿媽, 講左情況, 叫阿爸陪我去醫院 , 阿媽就來我屋企幫手睇住2個囡。(好彩果日係星期日, 大家都放假...) 
係的士上, 打左俾陪月, 話俾佢知個情況, 叫佢盡量早D來我屋企幫手湊咩咩...  係的士上可能坐住冇郁, 所以唔係好feel 到有野漏出來 (好彩咋, 如果唔係搞到的成灘血就唔好意思啦..) 一落車,  就feel 到D血繼續流 , 就好似穿左羊水咁...

係急症室既分流站量左血壓, 被評估為緊急, 姑娘俾我坐輪椅, 仲放左塊床墊係輪椅度... 等左大概半個鐘就到我去見醫生... 阿爸說, 見到姑娘掉果去床墊時係有一窩血架... 我好辛苦咁由輪椅move 到張檢查床( 主要都係一郁就feel 有好多血流左出來)  醫生話生B個傷口冇事, 已經埋左口, 要照X光, 睇下咩野事...同埋要留院  (我都估到要留院架啦, 雖然好唔想...)  等緊上房既時候, 開始覺得有D眼花同暈  (當時唔知係貧血定係肚餓... 最後應該係肚餓  :P)

上到病房, settle 左就叫左老豆返去lu... 我就等醫生檢查... 醫生第一句就問有冇食薑, 有冇食醋, 然後就開始話, 都話未清晒惡露唔好食薑啦...  然後就人手幫我止下血, 再吃止血藥...  由醫生幫我人手止血開始,  就開始正常返, 好似平時D M咁...  留係醫院都好既, 咪當抖下啦... 醫院可以借泵俾我泵奶, 泵完後可以幫我雪住, 於是果日我就係吃飯, 瞓覺, 每4個鐘泵一次奶...

另一邊, 阿媽話咩咩都好乖, 定時3個鐘醒一次, 好快咁食左100ml 奶, 然後又瞓過, 搞到佢同陪月都好得閒...  而老公就帶左小豬去玩左陣, 夜晚就放小豬係99度, 自己就返屋企湊咩咩...  老公話咩咩由9點幾喊到12點幾, 最後俾30ml 奶KO左, 一直瞓到5點幾先再食奶..

第二日, 一早抽左血, 再見醫生, 冇貧血,其他又冇野, 於是醫生放我出院lu... 搞完一輪出院手序, 再接埋小豬放學, 就齊齊返屋企lu...  我一返到屋企, 咩咩就得閒冇事er幾聲, 又唔再食完就瞓, 瞓完又食lu... 陪月話佢聞到媽媽陣味喎...=.="


咩咩第一次食奶咀...

係我強烈要求下, 老公send 多張相俾我...





13 則留言:

  1. 好驚呀, 好在事發時係朝早, 有人手照顧兩隻再去醫院, 否則拖下更嚴重麻煩~
    不過之後有無捉住醫生深入研究點解會血崩? 純粹就係因為薑醋???

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀, 醫生姑娘都係同我講話惡露唔清唔好食薑X10...

      刪除
  2. 嘩﹗好得人驚呀﹗好彩止到血﹗乜食薑醋會咁大件事?你食嘅份量都唔係多㗎喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而且我上胎都有食, 都冇事呀...

      刪除
  3. 好驚呀,咁醫生有冇話點解會血崩架?好彩已經冇事,同埋醫院都可以keep住泵奶(不過你就會辛苦啲 >_<)

    回覆刪除
  4. 哇,好驚呀。。。成塊血跌落嚟喎。。咩食薑真係咁靈kan架?

    回覆刪除
  5. 好彩無事!
    請問点人手止血?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用左D工具, 放入去扭左幾下.. 咁上下啦...=.="

      刪除
  6. 嘩,好嚇人呀,原來食薑醋會咁架,好彩我無咁嘅情況出現咋,因為我都食得唔少~

    回覆刪除