2016年5月16日 星期一

Happy 100 days~

話咁快就100日啦...  雖然第2胎樣樣野都hea D, 但百日宴都係要搞既... 本來諗住book 返上次間酒樓, 用返上次間餅舖... 點知2間都冇做喎, 結果又搵左一大輪... 吸取上一次既教訓, 今次認認真真搞, 費事又俾人哦一輪...


小朋友都係鐘意汽球架... 小豬果晚玩得好開心
TB左一大堆波同埋一罐氣, 結果全場8個小朋友都玩到勁開心

主角咩咩是日造型...
睇佢呢一身造型, 就知道我已經被小豬training 過, 由一個完全唔OK粉紅色既人, 變成依家咁...

超貴生日蛋糕... 
但我覺得唔係好靚lor...
不過今次有記得切蛋糕, 個蛋糕都好味架... 只係貴...
(由其係我落左訂之後, 先係媽媽group度見人介紹平靚正蛋糕, 我1個等於人地3個...唉...)

其實咩咩果晚大部份時間都被包到成隻糉咁... 
D老人家驚佢凍... =.=" 
佢自己食飽奶奶又瞓埋覺, 最後大合照時就醒左, 可以影返幾張相...

其實百日宴果日係第99天...


第100日, 我地去左BBQ同行山...
真係好熱呀...
幫2個小朋友擦左幾次防蚊膏... 但就唔記得幫自己擦...
結果證明防蚊膏既有用架... 我就被咬左好多舊... 

同叔叔一齊"透"爐

小豬好開心. 終於又可以吹波波啦 ...
佢依家已經係自己拎住吹... 雖然都會fing D出來, 但已經唔會有2/3波波水被直接倒落地下啦
望住咩咩, 就會覺得小豬真係大得好快呀...
希望2姐妹會相親相愛啦...



同場加映
咩咩走佬記...
不過click 住左... XD












5 則留言:

  1. 100日快樂! 咩咩被click得好搞笑呀! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好搞笑呀... 不過佢未識抬頭, 所以要望到實...

      刪除
  2. Happy 100days!!!!!!! 咩咩同家姐一樣靚女~
    請問邊隻蚊膏呢?我用緊莫釘我,都OK得,但我自己就都仲有!!
    好快就兩個一齊玩,你坐低嘆世界~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用alfresco, 都幾好架, 係唔記得幫自己擦先瀨野... =.="

      刪除
  3. Happy 100 days!! 咩咩同家姐一樣眼大大好靚女呀~

    回覆刪除