2016年7月18日 星期一

失驚無神食糊仔

做為一個hea 媽, 咩咩既各樣野都最好係跟足小豬架啦... 例如打針又會去返果間診所, 奶樽又會用返同一個牌子... 總之之前試過好地地既都會想咩咩跟返, 咁就唔駛諗... XD
於是, 轉固體呢D重要既里程碑當然係跟小豬, 到6個月先開始架啦 (由於咁諗, 所以到依家咩野都冇準備, 餐具諗住去沖繩買, 米粉諗住食返雀巢牌...)

但係咩咩總會話俾我知, 每個BB都係唔同架, 雖然佢冇家姐仔咁早翻身, 但一翻就可以左翻右翻; 雖然佢飲奶奶冇家姐仔咁多, 但就冇明顯既厭奶期... 至於轉固體方面, 雖然仲未坐得好好, 但就已經準備好食固體啦... (我老公見咩咩好似想食大人野, 就拎左D面包俾佢舔, 呢個小朋友舔到勁開心... 仲想伸手去拎住D包放落口...) 我見咩咩咁樣, 決定早D (早左半個月)俾佢試下食糊仔...  但係星期六日都好忙, D schedule 排到满晒... 結果我係去酒樓食飯前果小小時間, 買左碗仔同糊仔, 係酒樓俾咩咩試食奶奶以外既第1樣野...

用左1安媽媽奶開糊仔... 然後先發覺買左果個米糊仔,冇匙架喎... 唯有求其倒=.="
不過溝出來既糊仔都算適中 (其實如果太稀可以再加D米粉, 太杰既話, 放一陣就會稀返啦)
咩咩一見有野食, 即刻伸脷... 又唔算係吞落去, 但又食到喎...
唔到10分鐘就KO左果1安糊仔啦.. 食完仲要覺得唔夠係度er er 叫
老公話第一次試唔好俾太多啦... 所以冇得添食XD

咩咩第一次食糊仔食得好乾淨... (小豬第一次食完好似做左糊仔mask 咁)
我諗一來媽媽我既餵糊仔手勢純熟左好多, 二來咩咩真係準備好啦 
(不過佢飲夜晚果餐奶時, 又好似扭肚痛... 唔知係唔係腸胃未適應lei)

小豬見到妹妹有新碗, 佢又要... =.=" 結果個碗仔餵完咩咩後俾佢用左來食飯
不過今次小豬又好乖咁自己食飯飲湯, 食晒成碗飯... 咁我係咪要買多個俾佢呢:P

食完飯, 食蛋糕時, 大仔話要請咩咩食cheese cake 喎... =.=" 



1 則留言:

  1. 鍾意食固體就太好喇,以後煩少好多呢
    btw依位爸爸咁快想俾cheesecake,好頑皮呢

    回覆刪除