2013年10月18日 星期五

18個月


yeah~ 瑤瑤豬歲半啦~

身高, 繼續係80CM左右, 姑娘話算係中碼B, 發展正常 (唔通真係矮豬豬?)
體重, 10.9KG, 即係24磅, 今次係著衫自己企係電子磅上架, 可能個磅同屋企有D唔同, 所以都搞左輪

食野方面, 不過不失, 同之前都差唔多。基本上咩野都食啦, 依然好為食 (good good~)
一日5-6餐, 其中2餐係奶, 其它係粥, 米粉同麥皮。99會煲湯俾小豬飲, 佢都好鐘意。 姑娘話18個月要食飯仔, 最好係跟大人一齊食 (之前已經同99講左好幾次, 不過99唔信, 今次佢自己係健康院聽姑娘講, 夜晚即刻俾左小豬食小半碗大人飯)
LEI期鐘意自己食飯, 仲要左右開工添...XD

Poo poo 又開始正常返, 依然十個臭 =.="
 

 拎返之前D相, 雖然個樣唔同左, 但一樣瞓得好淋

瞓覺方面, 時好時差。試過連住幾晚半夜都喊醒, 我諗住攬下佢 (以前咁樣就OK架啦), 點知仲俾佢推開添, 要開燈見到係媽媽先肯過來 (可能係發惡夢掛), 一般夜晚10-10:30 瞓, 朝早7點幾瞓住飲奶, 再瞓多1個鐘。日頭就nap 2-3個鐘

講野方面, 今個月算係比較大進步 (當然2歲依然係要返健康院follow), 識主動講既有bye bye (最鐘意睇左5秒書之後, 合埋本書, 然後講bye bye =.=") 謝謝 (基本上可以運用自如, 任何想要既野, 都會講謝謝先~) nono (又一運用自如既單字, 唔肯既時候可以不斷搖頭加講nono ...)
其他仲有apple, duck, blue, baba , mama, 婆婆, 嫲嫲
其他既單字, 就係跟人口水尾, 可以跟到幾多下


動作方面, 最鐘意跑跑跑, 試過好幾次跑得太快, 轉唔切彎, 最後撞牆再彈返落地 XD, 見識過幾次之後就唔會緊張啦, 只係覺得好好笑
好鐘意刷牙, 其實係鐘意用牙刷點水, 再擺係口入面啜啜啜。
非常鐘意玩水同洗手, 試過公公帶小豬洗手, 洗左4次都唔肯走 =.="
返屋企識得自己除socks, 然後放去洗衣籃

性格方面,就越來越明顯啦, 係個冇耐性但又唔怕生既小朋友, 雖然成日都笑但脾氣唔多好, 要好好教, 唔好俾爺爺嫲嫲寵壞呀...
今個月去左2場面試, 媽媽都好满意, 唔係因為小豬表現地好 (其實個表現真係好麻麻 :P), 而係見到小豬每次都好開心地係一個新環境玩, 好快就融入到, 一D都唔覺得面試係樣辛苦野
LEI幾日, 小豬好有主見地唔肯著著開既果對鞋, 一著上腳, 就係咁nono 到暈, 一除就冇事 (哈哈, 小豬開始大個女啦~

歲半啦 (所以有籍口可以買蛋糕 yeah~~~) 爸B媽咪希望你每日開開心心, 快高長大啦~  唔好成日扭計發脾氣 (千祈唔好再瞓地下, 下次見到要打打 !!)

今朝瞓醒 見到小豬將自己埋左係公仔堆中好搞笑, 正想影相時, 熊熊話佢已經影左啦~~~ XD







5 則留言:

  1. 瑤瑤越大越靚女...
    nap 2-3個鐘又幾好喎,啲研究話瞓多啲,個人會聰明啲,我都想妹豬可以瞓多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~ 不過我覺得係佢剛出世時太醜樣啦~ XD
      我覺得小豬太夜瞓啦~ 但我又想收工後同佢玩下...

      刪除
    2. 我覺得係瑤瑤一出世好似爸爸, 慢慢生生下似返媽媽呢~~

      想收工後同佢玩下 --> 好明白, 10點幾瞓都ok呀, matthew一般10點前瞓, 不過代價係6點幾就起身, 仲衰呢!

      刪除
    3. 我覺得係瑤瑤一出世好似爸爸, 慢慢生生下似返媽媽呢~~ <- 係呀 好多人都咁講, 一出世時, 個個都話佢似爸爸, 一D都唔似我, 依家開始有人話佢似我啦~ XD

      刪除
  2. 瑤瑤豬食得瞓得,又識講咁多野,very good!
    小朋友”瞓住飲奶”,容易耳仔發炎咋!

    回覆刪除