2013年10月3日 星期四

又剪頭髮

繼續寫過期BLOG先~ XD

瑤瑤豬對上果次剪頭髮, 係貓貓操刀... 不過由於熊熊係隔離bilibala, 就變左斜陰頭啦~


舊相回顧 (瑤瑤豬個樣好奸呀...)
其實貓貓覺得都唔太差者... 雖然啱啱剪完既時候有D短, 之後都開始順眼啦~
不過熊熊就得閒無事係隔離取笑小豬既髮型(主要係取笑我就真... =.=")
well... 終於等到瑤瑤豬既頭髮長返, 可以再去剪啦.. 今次都係出去剪啦~ 一來就來到面試季節, 貓貓驚自己又一個唔覺意失手, 而最緊要係費事熊熊又係隔離嘈嘈嘈啦~~~~


於是追月日就去左剪頭髮, 係坑口既髮型舖, 已經係第三次剪啦, 但就係第一次自己坐係度。剪之前當然係影張相啦~ 不過隻衰豬唔合作, 點都影唔到正面相...
好彩既係, 剪頭髮都算合作, 出動左iphone 同星星餅就OK啦~ 雖然剪陰既時候有DD唔舒服, 不過見媽媽係隔離, 又有得嘆餅餅就冇出聲啦~




(題外話, LEI個SALON, 瑤瑤豬剪過3次... 貓貓覺得個髮型師真係唔太有愛心...唔係話佢對住D小朋友點樣唔好, 只係冇笑容, 一睇就覺得佢冇愛心。做左媽媽後, 總希望人地會笑笑口咁對住小豬, 雖然瑤瑤唔算係人見人愛型, 不過, 做得小朋友生意, 對住小朋友笑下, 令佢地合作D都好應該者... 不過唔知附近仲有邊可以幫BB剪頭髮, 唯有繼續去住先啦~)

剪完頭髮, 嘆緊包包, 等緊爸B, 因為熊熊又要剪埋一份喎... 等到就來瞓著咁滯, 爸B先剪完... 本來以為瑤瑤豬差唔多瞓著啦~ 點知一推出街又醒晒, 於是去放電...

可能個日又熱又晒, 所以公園冇咩野人, 連小豬最鐘意既尿片swing 都唔駛排隊... 小豬好開心咁玩左陣就開始走人 (因為swing 個位真係好晒呀...) 走左陣, 我地都覺得勁熱, 要走人啦~ 好彩瑤瑤豬都肯乖乖走人可能佢自己都覺得勁熱...) 入返popcorn, 係板長食TEA...





諗住瑤瑤豬又食左包, 又放左電, 應該眼瞓啦掛...  點知都要玩多半個鐘

終於可以安安靜靜咁嘆埋剩下果幾件壽B啦~~~

7 則留言:

  1. 我都諗緊個尿片千秋係未popcorn果個,果然係!
    等遲D天氣涼d,我地先同一仔去玩!
    既然都去popcorn,點解唔去尿片千秋對面既屋苑剪頭髮? 仍去坑口無笑容既Salon呢?
    一仔上次剃髮都係去x寧花園d上海鋪,但下次只會剪短,我地我要搵下邊一間好先?
    請問坑口無笑容個間叫咩名?等我地bad list 佢先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得左叫咩野啦, 係港鐵站隔離, 扶手電梯一上去就見到架啦~
      剪短可以自己來... 去JUSCO12蚊店買把剪就OK啦~ XD

      刪除
    2. 好似對面有許留山果間?
      唔屋企剪la,剪到周圍都係頭髮碎!

      刪除
  2. 0依~我反而覺得斜陰頭嘅瑤瑤豬可愛啲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唯有希望個陰長返D, 會可愛返D啦...
      我都覺得斜陰幾可愛幾特別... :P

      刪除
  3. 女仔的頭髮真係煩d喎, 之前matthew除了o係出面shave過一次頭, 之後都係屋企自己亂咁剪咋! 我都要問定身邊朋友元朗有咩好o既bb剪髮師先~~

    回覆刪除