2013年10月2日 星期三

中秋節

LEI個 係瑤瑤豬第二個中秋節呀, 仲記得上年小豬仲係只識得坐係度, 見到契爺就喊到咩野咁, 今年已經識行識走啦~

拎住隻燈籠好開心呀... (唉, 原來要買燈籠俾小豬都要排下隊, 由於9月頭出左去玩, 諗住返來先買小豬至愛既鴨鴨燈籠... 點知, 返到來, 爺爺買左2隻恐龍戰隊既燈籠, 仲要係起晒角果D硬膠燈籠, 太嫲嫲送左個公雞燈籠, 唔知邊個又買左個兔兔燈籠... 所以熊熊唔準我再買... 好啦, 睇在隻兔兔幾可愛既份上, 今年唔買燈籠啦~~~


可能當日熊貓早收工, 又或者知道有得出街玩, 當晚瑤瑤豬心情大好, 成日都四萬咁既口

哇哈哈, 睇下小豬幾有氣勢, 左手螢光波, 右手燈籠, 仲有...  XD, 貓貓既傑作幾靚BOR :P
都話要將小豬身上掛满晒螢光棒架啦~









去左99樓下既平台, 好多人呀... 望左2眼月光之後, 就搵左個地方坐低開餐 (係呀, 啱啱食完晚飯, 又再食過)



有得食, 小豬又點會執輸呀, 先一手拎左條香蕉, 之後見其他人食緊月餅, 又過去係咁"ar...m" 結果都起碼食左8分1個月餅(唔連蛋黃)

 

食完野, 就係平台放左陣電, 瑤瑤豬喪跑左一輪, 見到人地玩又走去湊熱鬧 (可惜人地唔理佢 :P)
10點幾就返去LU...

雖然只係比平時既瞓覺時間遲左小小, 但可能小豬玩得太開心, 半夜發惡夢呀, 起左身幾轉, 於是第二朝齊齊瞓到11點幾

就咁樣, 又一個中秋節啦~ 雖然冇得好似以前咁, 同成班朋友燒野食, 吹完水後再去bar, 不過咁樣既中秋都好開心呀... 哈哈, 應該話, 個人開始老lu, 追求既生活已經唔同左LU~


12 則留言:

  1. 咁多燈籠同發光野喺身真係氣勢迫人呀!
    你講得啱, 人老左追求既野唔同晒. 而家我有仔萬事足呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬事足喇? 唔追多個細佬妹咩?? ;)

      刪除
    2. 哈哈, 多個細佬妹就億事足, 好似你咁! XD

      刪除
    3. 哈哈, 我都係萬事足啦~~~

      刪除
  2. 我都覺得自年紀大咗, 追求嘅生活唔同咗,依家我攬住妹豬响屋企,幾日唔出街都得呀!!!

    回覆刪除
  3. 今篇覺得瑤瑤豬真係大個妹左唔少!! 睇到佢的成長, 媽媽梗係開心心甜啦~~

    btw, 佢可以瞓到11點幾, 真係好犀利呀!! matthew每日6點幾起身, 最遲都係8點前就會醒... @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 大左好多, 睇返之前D相真係唔同晒樣呀...
      佢7點幾會要飲奶, 但飲完可以再瞓過, 應該係遺傳左我既懶瞓基因... XD

      刪除
  4. 無錯,人大左追求既野真係吾同左,以前就想成日爛街,而家出街都吾多想(除左同亞女去park玩),真係好大分別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我以前覺得去公園好無聊, 依家得閒就會想帶阿囡去公園玩...

      刪除