2013年9月27日 星期五

怪獸熊貓

自問一向唔怪獸, 由讀中學到大學揀科, 到搵工都係隨遇而安 (即係完全冇上進心)
就算生左瑤瑤豬, 都同自己講, 唔好緊張, 唔好怪獸... relax~~~
可惜去到報名季節,依然... 隨波逐流之後, 原來都會變成怪獸家長架...



琴日走去迦南排隊交FORM...
well, 諗住LEI間只係收FORM, 唔會先交高D分, 應該冇事掛, 點知...
9:30開始收FORM, 我10:00去到 (係遲左小小..._) 條隊尾已經唔知去左邊... 再加上白痴貓零準備 (即係冇傘, 冇水, 冇太陽鏡)係太陽下乾煎1個鐘。校門在望既時候, 就截左龍, 派籌, 要下晝一點半再來過... 真係有冇咁誇張呀, 只係交form 俾錢就走得架, 點解排咁耐都交唔到呀..... 好彩 (定唔好彩), 貓貓張籌好早 (即係啱啱上晝交唔到, 俾人截左龍), 再去就排多2-3個字就交到啦~

龍年真係唔講得笑, 瑤瑤豬又只係得個樣 (個樣睇落都叫大個DD), 冇餡既 (即係又唔識講野, 又唔多聽指令, 又自由奔放....), 貓貓又覺得一出世去報名又有D誇張 (果時覺得誇張, 依家就悔不當初... ), 又懶勁咁走去報晒D九龍塘既PN (因為只想報TKO 同九龍塘既PN, 貪接送方便。可惜TKO報得好少, 原本諗住報果2間, 又因為要通宵排隊而嚇親冇報到...) 加加埋埋... 依家只求有人收小豬讀PN就算啦~~~~

怪獸熊驚死個囡冇書讀, D PN班係唔係都話報... 結果左報右報, 報左10間啦, 預計到15間就會收手 (到時怪獸貓會罷填FORM)。 諗起瑤瑤豬要去咁多個面試, 就覺得佢好慘, 所以同自己講, 唔會走去谷小豬做任何野, 當係帶佢去唔同既地方玩就算啦~

暫時, 知道有2個interview,死左既有1間...


9 則留言:

  1. 龍B真係寧舍令父母焦心, 不過兔b都唔好得好多, 一齊俾心機啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯嗯... 不過matthew 仔咁醒, 實冇問題啦~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我報多3間就收手... 不過今年真係好誇張呀...

      刪除
  3. 講得好啱,我都一路同自己講唔好咁怪獸,但一到報名季節,都會不知不覺咁變成怪獸家長,呢間迦南我都有報,嗰日我4點幾去到又一個人都無,唔洗3mins攪掂,可能個個都上晝去

    回覆刪除
  4. 我暫時只係報左一間,等肚b足歲半再報多間pn就算,兩間都係屋企附近咋。我覺得係學校等登囉,我依兩間都冇話要指定時間報名,唔會製造恐慌,不過見到咁誇張真係會驚自己都變怪獸架@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B媽,你唔怕太多人報而無位嗎?pn即N1嗎?依兩間都打算由N1直升K1嗎?及都唔係先到先得?

      刪除
    2. 係呀, 個個都話D幼稚園搵家長來做宣傳。
      如果排左就等於收左就算啦, 依家排隊只係交FORM咋..

      刪除