2013年9月25日 星期三

刷牙lu~

早在瑤瑤豬13-14個月既時候, 我就買左牙刷, 諗住開始幫小豬刷牙
小豬對於LEI個新玩意好有興趣, 因為D蜜瓜味啫喱牙膏好味道, 又有得用杯子飲水(係呀, 小豬唔識吐返D水出來, 所以係連埋D牙膏一齊吞落肚架~)
不過, 其實都幾幫佢刷, 下面果D仲OK, 上面果幾隻次次都好勉強先可以刷2下, 所以通常刷完牙都係要用紗布再抹多下, 由於幾麻煩, 所以, 貓貓又變左隻懶貓... :P

自從上個月小豬一下爆左5個牙出來, 就知道唔懶得呀, 所以刷牙活動又下開始啦~~ 今次幫小豬刷完之後, 仲會順手俾枝牙刷佢玩下, 希望佢可以早日自己刷牙啦~


自己拎住牙刷刷刷刷 (其實係食食食就真) ...

8 則留言:

  1. "一下爆左5個牙",那小豬有扭計嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有掛, 其實係前輪佢發燒, 我又去左玩既時候爆出來架...
      99話勁扭, 可能係唔舒服又出牙掛, 好彩去左玩者... :P

      刪除
  2. 我都覺得BB刷牙其實係食牙膏~~
    初時只得幾粒門牙我都由佢亂擦, 到開始生大牙就要幫佢手認真擦了... 不過過程都幾累人的 ^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得依家幫佢刷都係亂刷咋... :P

      刪除
  3. 我淨係用清水, 無用牙膏呀...雖然話食得, 但都係唔想佢吞啲chemicals 落肚.
    不過要佢地刷得乾淨有難度囉...玩牙刷咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 仲要係超鐘意玩牙刷, 有時刷刷下佢自己啜實左枝牙刷, 好搞笑...

      刪除
  4. 我都買咗支牙刷比妹豬,點知佢掂都唔肯掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾妹豬望下你地刷牙會唔會好D呀?
      瑤瑤豬見親我地刷牙就會望到眼都唔眨

      刪除