2013年11月19日 星期二

19個月

yeah~ 終於唔駛寫面試啦~~~

19個月啦...  開始越來越唔重視lu ... :P  星期日起身餵緊字母粉既時候先記起呀~~~ (LEI 排忙呀ma.. :P)
約82cm / 約25磅 (繼續平穩而龜速向上發展... 唯有講好過冇啦~)

食野方面, 同上個月差唔多, 飲奶KEEP住一日10安左右。聽左健康院的意見, 冇再加奶俾瑤瑤豬啦, 佢又冇要求飲多D, 但每晚見到枝奶就會好自動波咁入房等你抱佢上床。
固體食物, 基本上咩野都俾小豬試下, 特別鐘意食菜,可以食一碗菜, 但唔食飯LOR...  99 投訴話佢粥又唔食, 飯又唔食, 粉又唔食, 一味只係食菜 (嗯... 鐘意食菜係好, 不過應該食下其他野先夠營養喎)一日食2-4餐不等, 視乎邊個湊佢啦... 99湊既話, 會有源源不絕既野食, 所以唔知應該計幾多餐。 星期日自己湊既時候, 小豬通常會同我地一齊瞓到10點幾, 之後skip左早餐, 直接食晏啦~~

瞓覺方面, 月中幫小豬戒左奶咀,所以相對瞓覺既時間短左lu... 朝早差唔多9點起身, 日頭nap 2個鐘左右, 夜晚要到11點先捨得瞓。之前有試過向前調整左半個鐘, 不過由於戒左奶咀, 陪瞓既時間又長返啦~ 希望遲D可以早D瞓啦~如果唔係, 會越來越矮架...

Poo Poo 方面, 1-2日一次啦, 其實應該每日起碼一次, 唔知點解LEI輪又差左小小。唔通真係要狂食橙? 戒片行動0進展, 小豬係自己屋企時間太短啦, 又冇得強逼99幫小豬做potty training, 相信係來緊果幾個月依然會係0進展。目標係入PN前可以完成到啦~

講野方面, 都係冇咩野進展...雖然跟人口水尾既詞語多左好多, 但就好少會自己主動講, 連之前會自動講既"謝謝" LEI輪又少返啦~ 答問題要提水, 例如:
我拎住星星餅, 要佢講謝謝先, 佢會呆左, 然後...
我: 係唔係謝...
小豬: 謝謝
我: 謝謝邊個呀?
小豬: .......... (呆)
我: 係唔係謝謝媽...
小豬: 媽媽
我: 咁LEI樣係咩野呀 (指住星星餅)
小豬: ........... (呆 + 唔耐煩)
我: 係唔係餅...
小豬: 餅餅
我: 咁你叫咩野名呀...
小豬: ....... (伸手去拎餅....)
我: 係咪瑤...
小豬:瑤瑤
於是者, loops 幾次就有得食啦, 但loop左幾次都依然係要人提...

動作方面,
唔知點解地, LEI輪扭人抱, 唔肯自己行。 自己行左唔夠幾分鐘就要人抱... 其實自己行又已經行得好穩架啦~
拍手可以跟住D音一下一下拍
爬高爬低地越來越叻, 成隻猴子咁
開始識得揀人來蝦...  係99度成日都扭計唔肯著食飯衫, 但係自己屋企一次都冇試過; 係99度 (特別係62睇住佢時) 成日都扭計扭到瞓係地下, 係自己屋企又係好少; 公公帶小豬去洗手, 通常洗成20分鐘都唔肯走, 婆婆帶洗手, 1分鐘就洗完啦~...
開始自己會揀鞋揀衫著, 唔鐘意果間就係咁nono...

去公園玩, 唔駛帶BB車啦~ 點知隻衰豬係咁要我抱。結果, 唯有唔俾佢碰到我, 我係前面走, 小豬就係後面一邊喊一邊追住我, 就咁樣佢自己行完成條路, 到屋企lu.... XD
lei 輪朝早都好遲先醒, 可能夜晚太夜瞓, 定係依家開始凍? 今朝抱佢坐起身, 都仲係瞓緊覺咁既樣, 好搞笑... XD

下個月就係2字頭啦~  希望你會有多D既進步啦~  不過最緊要都係做隻健健康康同開開心心既小豬~ ^3^



3 則留言:

  1. 平穩發展咪幾好, bb大大下的確係會扭抱左!
    另外, 天氣凍大人同BB都會瞓多左架, 我到依家都係瞓緊覺咁既樣添~~ :p

    回覆刪除
  2. 瑤瑤可以瞓到10點幾先醒,好羨慕呀!
    你話瑤瑤開始要人抱,今日先見有人講起trouble two(但其實18個月至3歲都會),可能又係小朋友必經階段 @@

    回覆刪除
  3. 今朝抱佢坐起身, 都仲係瞓緊覺咁既樣, 好搞笑... XD <==so cute!!!

    回覆刪除