2013年11月18日 星期一

面試... take 6

係呀, 又面試呀... 不過寫埋LEI篇, 11月既面試就完成啦~ (真係要歡呼...)
面試Look, 幾勁, 影左N張相, 都冇張望影頭...=.="

lei 個面試勁LOR, 瑤瑤豬返既PG 10點班, 共8個人, 有7個請左假, 之後果堂直接cancelled...
爺爺車我地去面試, 所以時間上早左好多, 要排隊, 仲要同上一組既人一齊排, 結果, 小豬見其他人有得入去, 有得用消毒液洗手, 佢冇 (lei 個係重點... 小豬勁鐘意洗手...) 於是係咁逃跑要入去, 結果俾門口既老師同校工笑呀~~ XD

等左差唔多半個鐘, 於是同後面個妹妹/ 姐姐玩下... 個小朋友勁呀... 除左主動同我地講, "叔叔早晨, 姨姨早晨", 仲指住小豬背包上既龜公仔講"龜呀..." 哇... 即刻覺得阿囡大件事...

入到去, 已經係面見證上分好組, 按組又再排左隊, 又等多陣... 
一個家長去見校長, 一個家長帶埋個B去見老師, 最後由我去見校長, 熊熊帶小豬去interview...
見校長果part, 校長當然有出現, 不過所謂既見校長都只係作文, 2條問題, 1張A4紙, 感覺有D似以前考試寫essay.. 問題係點解揀明慧, 同埋, 如果小朋友碰撞, 學校同老師點處理... 正常問題, 不過事前冇準備, 所以係咁E 寫左大半版紙就交貨 (有D家長好認真,走既時候, 見到有媽媽帶埋小朋友上來搵老公, 因為佢地已經等左半個鐘, 但老公仲未落來... 老師話, 應該係你老公好認真咁寫咁文呀...)

另一方面, 熊熊同瑤瑤豬就開始被帶到去分組跳舞。熊熊話, 小豬有D被嚇親, 未完就一首歌就逃走左去爸B度lu...=.=" 然後就帶入房gp interview, 同公仔shake hands (識), 要求指公仔係咀 (唔識, 一出門口就識啦... =.=") 俾紅色既XX俾爸爸  (識), 分大車仔俾MISS (唔識, 從來都冇教過大細), 最後係砌生果puzzle (係爸B既幫助下, 勉強完成, 不過. 熊熊話同枱既另外2個小朋友9秒9 就完成左...)

Lei間, 我覺得幾commercial, selling point 係3文4語 (有埋日文呀...)不過, 我就正正唔太buy 個selling point, 覺得好似有D多... 從講座到面試, 個校長都親自上陣, 諗返都幾好, at least 覺得個校長幾有誠意同家長溝通, 有D幼稚園到走都唔知校長個樣係點 (都可能係我做唔夠功課, 見到但唔認得 :P), 不過校長講野就不斷挑起家長間既競爭意識, 說各家長都係競爭對手, 所以叫大家要對外保密 =.=" (我覺得又多左), overall 來講, 我覺得間學校一般, 不過我朋友就勁鐘意 (再次證明各花入各眼....) 都係果句, 收左先算啦~~~

---
面試結果更新...
take 3 同 take 4 都出左結果啦... 結果係跌晒眼鏡...
其實2間都in 得唔太好, 可以用10問8唔應來總結, 所以預左唔收, 不過相對來說, 朗思會好小小。上星期五收到朗思既result, 係唔收架, 連waiting 都冇, 雖然係意料中事, 不過點都會有小小唔開心, 因為朗思都唔得既話, 迦南就更加冇可能得啦~
今朝收到迦南既result, 竟然收左小豬讀pm 班喎... lei 個係我認為in 得最差既interview, 竟然有offer 喎, 諗來諗去應該歸功於我嘔心瀝血既果份問卷 (有睇晒間學校既website, 再用左30分鐘完成架, 認真過prepare 見工interview) XD... 雖然PM班唔係我心水, 不過都叫有人要啦~

估唔到成19個月仲係一舊飯既瑤瑤豬既hit rate 都有50% (暫時, 因為之後果D係越來越多人報, 又越來越難既interview).... 希望有多個幾月, 瑤瑤豬會突然有好大既進步, 可以keep 住 lei 個 hit rate 啦~~  (妄想中... XD)






2 則留言:

  1. 恭喜瑤瑤豬有offer!
    继续加油!
    一仔未有呢,真擔心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔好快都會有架啦, 一仔媽加油~~~

      刪除