2013年11月27日 星期三

生日快樂~~~ (又遲左)

女人過左3字頭, 開始冇咁想慶祝生日lu... 生埋隻小豬後, 就更加知道生日唔會有咩野驚喜啦~ 不過又冇所謂既, 個人大個左 (當然啦, 又老左一歲ma ~) 生日願望已經唔會再好似以前咁天花龍鳳, 依家只希望一家人平安, 健康, 開心~~ (真係老啦~)

第一餐生日飯係娘家的, 係我至愛既大閘蟹, 由於太愛, 所以唔記得影相呀~~~ 不過大閘蟹真係好好味呀~~~

第二餐去左坑口村食泰國野... lei 間係飯堂, 通常出街食又諗唔到食咩野, 就會來lei 間, 平靚正... 由於湊住小豬, 又係冇影相 :P
今年唯一既生日蛋糕, 東海堂既芝士蛋糕, 好好味呀~~~ (一個人KO左四分一個, 好飽)

正日生日飯, 熊貓走左去撐枱腳, 冇帶小豬呀~~~ 所以有影相... XD
鮑魚, 龍蝦, 鵝肝, 和牛全部都好好味, 左下角炸魚仔係餐廳送俾我地送酒, 超香口, 正

哈哈, 有翻版熊 加翻版貓, 同翻版小豬 (我地只要求左隻翻版小豬呀, 熊同貓係隔離枱要求架), 咁啱可以變成熊貓囡, 當然要影多張相留念啦~
Lei 餐食得好開心~~~

不過我最期待既, 都係今手既生日禮物, 迪士尼二日一夜之旅呀~~~ 第二日就出發, yeah~~~




3 則留言:

  1. 補祝生日快樂~~~ 身體健康, 心想事成~~!
    雖然, 都好同意女人過左3字頭, 開始冇咁想慶祝生日.......!!!

    回覆刪除
  2. 生日快樂~~~祝你身體健康,一家人每日都開開心心
    我打從25歲開始已經唔多想慶祝生日 =.-=

    回覆刪除
  3. 補祝你生日快樂,身體健康呀^^
    哈哈,我直頭有時唔記得自己幾歲添啦 XD

    回覆刪除