2013年12月16日 星期一

愉快週末

每個愉快既週末都由返PG開始

今堂已經開始慶祝聖誕啦~ 課室擺左好多聖誕裝飾俾大家影相, 而全堂主要都係唱歌, 跳舞, 同埋... 等, 等派禮物, 等一齊拆禮物, 等數一二三一齊出去執禮物... 基本上小豬都玩得好開心, always跟住音樂左扭右扭 (之後係街聽到jungle bell都會好開心咁左扭右扭)
well... Lei張野既重點, 係冇一張係望鏡頭架, 無論係企定定俾你影, 定係玩緊既時候, 都係好有性格咁唔望... 哼............

PG之去左婆婆度玩, 公公婆婆買左聖誕禮物俾小豬呀... 不過唔記得影相, 小豬玩得好開心~ 返屋企時, 已經開始凍....

俾人抱到成隻糉左, 唯有玩下條脷啦~~~ 我伸, 我卷, 我舔... 不過搞到成面口水, 風一吹凍凍地添, 都係舔返乾先... XD

星期日, 瑤瑤豬被迫瞓到十一點幾 (由於我唔肯起身, 小豬見我唔起身, 佢又繼續瞓喎... 我見佢瞓緊, 又一齊瞓多陣, 結果齊齊瞓到十一點幾, 爽~~~~) 食完午餐, 出發去IKEA玩

熱賣助學公仔當然係賣晒啦~ 不過有其他野玩.... 睇下熊熊幾興奮, 小豬就一臉茫然, 唔知發生咩野事... 去IKEA想買個櫃, 不過想要既顏色唔會再出啦~~~ ops... 咁唯有去食下野啦~~~食完野就入左深井探朋友仔... 堡仔好可愛, 又好大個仔呀... 可惜掛住玩, 返到屋企先醒起一張相都冇影呀~~~ 唯有下次補返啦~~~ :P

-- 
今朝起身, 好凍呀... 拎返件熊仔衫出來俾小豬扮爸爸...
朝早起身, 未瞓醒, 面冇表情, 不過都係唔望鏡頭...


lei 個角度, 幾有肉底喎... 幾好~~~

突然諗起上年既相, 果時圓碌碌好可愛呀, 咁就一年lu...




  




5 則留言:

  1. 舊年的熊b相好可愛呀! 依家就越來越標致啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊相真係好可愛呀, 依家瘦左冇咁可愛... 可以谷肥D就好啦~ XD

      刪除
  2. 瑤瑤豬真係好乖,見你哋唔肯起身,肯繼續瞓, 妹豬見我哋唔肯起身,佢會好有毅力咁出盡方法攪醒我為止 =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑤瑤豬係夜鬼, 夜晚唔肯瞓, 日頭唔肯起身... 不過係星期日都幾好~

      刪除
  3. 熊仔衫好得意呀 ^^ 我舊年都有淘件熊貓衫,都等到依幾日咁凍先啱時候同啱身 XD

    回覆刪除