2013年12月6日 星期五

第一次迪迪尼之旅... 下集

迪迪尼酒店都幾好瞓, 我同瑤瑤豬都瞓得唔錯, 熊熊就慘D, 因為佢唔慣小豬瞓隔離, 仲時不時被小豬既旋風腿伸左幾下... 不過佢好早就要起身啦~ 是日重點係迪欣湖既半馬...

而我同瑤瑤豬都比平時早起, 去迎接爸B衝線 (ops... 太早起身... 個樣真係嚇死人... =.=") 原本諗住返去再補下眠, 不過小豬醒左又點會咁容易可以俾我地補眠呀, 都係食個早餐, 再去玩啦~

 


食自助早餐, 都幾好, 早餐通常都有好多野啱BB食, 粥, 面包, yogurt, wuffle, 河粉, 蛋, 生果... 數數下, 分分鐘小豬食得仲多過我... XD, 而最緊要就係, BB係免費架...
仲有mickey 同佢一齊影相... 開心C...


再入場, 當日天氣好好呀, 仲又曬又熱添 (不過天文台話果日係凍喎...)
入左場之後, 搭左2程小火車... (因為要留低架BB車先可以搭火車, 但當日係星期日, 所以到站後唔可以唔落車, 要落車再排過隊, 先可以搭返去拎車... Lei 個安排真係幾滴汗架, 好彩唔係好多人排隊咋)


 

去左反斗奇兵大本營, 迷離莊園同灰熊山谷度, 行下... D 遊戲好似唔太啱小豬, 所以最後決定行過就算
本來打算去玩winnie the pooh,  不過超多人排隊呀, 所以放棄, 改玩小小世界...  吸取左第一日抱到手軟既教訓, 拎埋揹帶去排隊, 點知...

瑤瑤豬不敵揹帶既催眠效用, 係就來排到既時候, 變成左咁樣喎... 仲要點搞都唔醒... 咁一場排到, 都要上船睇下架... 熊熊跑完半馬又話好攰喎, 閉目養神, 留返我一個係度 "世界都係小小小, 小得真係妙妙妙..."

由於瑤瑤豬瞓左, 熊熊說佢可以自己睇住佢, 俾我去玩迷離莊園... yeah... 想玩左好耐呀...
排左差唔多九個字, 嗯... 我覺得mama 地, 相比係東京同LA既幽靈公館差好多呀... 幽靈公館真係好正架, 如果香港迪迪尼有就好啦~ 玩完之後去同熊熊同小豬會合。見小豬醒醒地, 但又剛剛過左花車巡遊既時間, 於是諗住去睇多次小小世界 (係呀, 估唔到去迪迪尼玩2次既遊戲係小小世界呀...=.=")
 

由於巡遊緊, 所以好少人排隊, 抱住小豬上船果下, 佢仲未醒晒, 不過之後就睇得好開心啦~

玩埋之後, 就走lu... 今次都叫幾成功呀~~~~
再一次證明熊貓係幾好彩架, 因為到屋企出地鐵時, 又落緊大雨lu~












4 則留言:

  1. 好開心的行程! 瑤瑤豬的昏迷相好搞笑, 不過點解唔post酒店相呀? 想睇睇呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 湊住瑤瑤豬唔記得影呀... XD

      刪除
  2. 條揹帶可能真係太舒服喇~~~~~hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 依家揹帶既催眠效用已經冇咁勁, 以前一上揹帶, 唔駛10分鐘就瞓左...

      刪除