2014年2月17日 星期一

懶洋洋沙巴遊... part 1

終於開始寫遊記... 真係有排追... XD

1月25日正式開始遊沙巴啦~ 神咁早, 6299就車我地去機場啦~ 瑤瑤豬應該知道有得玩, 一起身就好醒神, 落左車同爺爺嫲嫲叔叔講左bye bye , 就頭都唔回咁入左機場lu...
入到機場, 換返D薄身小小的衫, 就入閘啦~  小豬都算聽話, 全程都肯坐BB車, 唔扭抱... 入左閘後, 我地去左lounge度坐左陣, 食個早餐, 拎返2枝水 (因為airasia 冇水提供), 小豬都趁機落下地, 爬高爬低撞到頭...:P

好鐘意Lei 張相, 好似俾人捉到小豬偷食咁, 小豬又交足戲喎... XD
機上果3個鐘都真係幾辛苦, 由於架機好爆, 小豬真係要坐係我大脾, D位又幾窄... 小豬全程爬上爬落, 自帶左藍莓, 再加ipad, iphone 都係頂得果一陣... 然後我同熊熊就輪住帶小豬出去行街街, 中途熊熊帶左小豬出去玩左陣 (大概3-4個字)。
本來叫左飛機餐 (自費, 訂機票時訂埋架, 因為熊熊唔知小豬當時想食咩野, 所以每程叫左3個餐...) 不過情況好混亂, 所以飛機餐都冇影相。 我覺得都唔難食, 其中有個面仲幾好味添, 可惜小豬一點都唔欣賞 (可能係馬拉既飛機餐, 個個都有小小辣), 總之就勁混亂啦~ 總結係, 小B上機都係唔好食飯面之類, 食包應該會好好多...
搞完一輪之後, 熊熊話, 都係唔好貪2歲以下既B唔駛機票LEI樣野, 下次出去都係買個位俾小豬自己坐
終於,過左2個半鐘後, 瑤瑤豬冇晒電啦... 降落時瞓著左... 本來以為一天都光晒, 只要放佢落BB車就搞定, 原來airasia既BB車係跟行李一齊出架, 既係要抱住小豬落機, 要入左境 去左拎行李時先有BB車呀... 再加上入境D counter 動作超~快, 輪流抱都手斷...

扲好行李, 出發... 今次係經特優旅遊BOOK酒店, 所以有人來接機, 同埋送我地去酒店... 咁樣都幾好, 除左慳返的士錢, 仲有人帶我地去唱錢, 買電話卡, 唔駛四圍搵


頭2晚住Shangri-la's Tanjung Aru Resort, 距離機場好近, 好快就到。
Lobby 好靚呀, 不過熊熊去左check-in , 我要睇住隻馬騮瑤, 冇影相咁滯...  (上次放B時覺得好好用既帶, 俾隻馬騮瑤發現左, 唔俾我拖住佢, 係都要自己拎返條帶, 所以我真係追到佢氣咳)

上到房, 好靚又好大, 瑤瑤豬見到酒店房超超超開心, 不斷咁跑來跑去... 

沙巴既天氣好好, 好好陽光, 但又唔係好似香港咁濕熱, 熊熊大愛。
settle左之後, 就換左夏天衫去個club lounge 度食小小野 (因為我地想要既日子冇房, 所以upgrade左房, 送埋個lounge 可以任食, 去左個lounge幾次, 發覺D 野食都OK, 係可以唔駛俾錢食飽飽架。當然, 熊貓係要留肚食海鮮架)

之後去左游水,不過D 相係另一部相機度, 所以skip 左LEI part先。遊完水, 返房沖涼, 再去lounge 度飲返杯 (下晝4-8 係紅白酒任飲啦, 正~)然後出發去亞洲城食海鮮...

第一日去左食相當出名既雙天...
D虎蝦好大隻呀, 雖然唔係好平,由30馬幣至70馬幣一隻, 不過講真LEI個價錢係香港都食唔返LEI 個size既虎蝦, 熊貓試左2隻40, 2隻50既 (因為我刨blog時, 見其他人話最大隻果D, D肉唔滑), $40/隻既用鼓油皇煎, $50/隻既用當地出名既奶油, 結果2款都好味, 不過熊貓覺得反而係鼓油皇既做法出色D, 奶油有DD偏甜。另外, 仲叫左魔鬼魚 (好大份, 先$25馬幣), 螺 (好鮮甜, 好似$20), 沙巴樹仔菜 (我大愛, 不過雙天既份量好少, 有D唔夠喉), 見D蟹做緊特價 (好似$30, 5隻), 又試下... 覺得唔應該貪特價, D蟹好少肉, 不過白胡椒既煮法就超好味....  最後當然係椰子布丁, 雙天既OK, 不過係SSP有間做椰皇布丁既舖都好出色, 所以又唔算好驚艷

食左咁耐, 都冇提到瑤瑤豬LEI... 因為有隻小豬係的士上又跳又爬, 玩左好耐, 然後突然企定定, 發力... 原來poo poo 左... 再然後唔知係咪用左好多力, poo poo 完就企左係度瞓著左...XXXXD
落左的士後, 幫小豬善後, 佢都唔知醒喎, 一路瞓左我地食完走人... 本來諗住食完飯周圍行下, 點知小豬瞓醒, 扭抱不肯坐車, 熊熊抱左陣就頂唔順, 打的返酒店lu... 返到酒店, 叫左room service 雞湯米粉俾小豬, 點知佢又唔多肯食, 仲叫左個超好味既mushroom soup... 冇相, 因為瑤瑤豬冇瞓, 要睇住馬騮瑤lor...

第一天... 完







3 則留言:

  1. 瑤媽蒲頭啦!睇得出瑤瑤依個旅程好開心喎,偷食果張相,表情同燈光都搭夠,好搞笑呀 XD

    回覆刪除
  2. 嘩, 間酒店好靚呀!!! 美食都好吸引, 不過真係估唔到air asia的BB車物流安排咁差, 依家依D大B真係會抱斷手架!!

    回覆刪除