2014年2月25日 星期二

懶洋洋沙巴遊... part 3

第三日, 要搬酒店啦~

依舊9點幾起身去食早餐, 今次去另一個餐廳食, D野其實都係差唔多...

唯一唔同既係, 佢有個kid corner, d 野食可能啱小朋友多D掛, 不過瑤瑤豬係唔多欣賞架, 繼續係玩多過食 =.=" 又係粥粉面飯樣樣食小小 (今次去旅行, 小豬最唔好就係食既方面)

小豬見我地影相成日都V, 所以佢又V... ops, 未識伸2隻手指出來, 伸住一隻先啦~ XD... 
lei 張好似打功夫...
食完早餐, 我就返房執野先, 熊熊帶住小豬去放電... (由於時間有限, 所以冇得再去泳池玩lu...)

check out 左之後, 熊貓就去左香宮食lunch (lei 餐係酒店送架) , 所以又食XD
香宮係食中式點心架 (不過冇影到野食相...) 野食都幾好味, 不過服務就幾亂下, 搞到一大輪先知我地應該係食咩野餐 (因為酒店送既係set lunch 來架), 然後, 個waiter會冇啦啦黑面啦, 唔理我地啦~ 熊熊臨走前唔小心掃到鼓油樽, 個waiter個樣好似就來打人咁...  well, 做為五星酒店既中菜廳, D 服務仲差過街邊大排檔, 真係唔得...
不過, 瑤瑤豬就一於少理, 繼續食佢既星星餅, 食食下對腳仲放埋上枱... 真係失禮晒... =.="

食完lunch, 就搭的士去碼頭啦~ (熊熊擺左烏龍... 其實特優係包送埋我地去碼頭架, 叫我地2點係lobby 等, 點知熊熊以為我地自己要2點去到碼頭, 所以餐飯食得勁趕。 去到碼頭, 特優既staff 打來問我地係邊, 佢地係lobby 等緊我地喎... =.=")

之後果2晚, 我地住Gayana Eco Resort, 係個島上架, 所以熊貓充满期待...
要搭船去個島... 果程船勁啦~ 我地坐左架類似大飛咁既野, 全程好似坐咁香蕉船咁... 我一手要攬住小豬, 一手要搵地方捉實, 真係有D驚。坐係對面既個香港女仔, 全程都係度驚叫咁滯... 反觀小豬, 佢又好似冇咩野, 只係著住救生衣唔多舒服, 所以一臉不爽...

來到酒店, 嗯... 有DD失望, 間酒店唔係baby friendly, 我諗小豬應該係當日該酒店最細既住客... 酒店所以既通道基本都建係海上, D圍欄就幾疏下, 小豬跑緊既時候, 係要望到實一實架...
酒店房唔算太靚, 不過主要係冇浴缸 (不過之後諗下, 人地叫Eco Resort 呀, 冇浴缸都正常呀...) 熊貓訂既 mangrove villa, 係可以打開露台門, 就可以行落個海啦, 可惜我地間房最靠岸既, 對正酒店既雜物房, 雖然有想過轉房, 不過同一房種已經full 晒, 如果upgrade 另一款房, 係對山既, 而且個露台得幾條線圍住, 對於帶住小豬既熊貓來講, 有D危險, 所以最後都係住返原本果間房
至於個海... 嗯... 可能唔應該同馬爾代夫既海相提並論, lei 度既海真係幾多垃圾, 能見度都幾低... 所以有D失望...  不過小豬依然係好開心既爬上爬落架...

Settle 好左之後, 趁仲有太陽, 就落海玩下先~ 熊熊話佢自己係海豚, 而小豬就係訓練師.... 哈哈, 都有D似喎... XD

LEI晚食左room service, 其實D野食同去酒店既餐廳食係一樣架, 係露台食都幾正呀... 值得推介既係右下角果碗白色野, 馬拉菜, 唔記得叫咩野, 係類似涼拌海魚肉, D魚肉好滑, 酸酸辣辣咁. 好好味。
瑤瑤豬一開始有參與食蝦片同薯條既活動, 都食左半條炸魚柳既, 之後就扭計要我抱, 下一分鐘就已經瞓著啦 (係呀, 果日又冇瞓晏覺呀) 當時7點幾, 佢一直瞓到10點就醒左, 開左枝奶俾佢, 飲飲下又再瞓過, 然後就一直瞓到第二朝啦~ yeah~~~





1 則留言:

  1. 好開心的行程呀, 仲有好like瑤瑤豬的噴泉頭, 勁可愛!!!

    回覆刪除