2014年2月26日 星期三

第N次生病 ...


過年前帶左小豬去沙巴, 之後又過年, 成日出街, 再之後D天氣又凍又熱又凍又熱咁, 都預左會病, 但小豬又好好野咁冇事喎, 等我係仲同婆婆話, 小豬幾好野喎, 咁都冇病, 點知講完就即賴野, 再次證明BB 係好小氣架....

19號要In德寶, 18號晚臨瞓前摸下小豬既額頭, 覺得有D熱 (平時, 得閒無事我都會摸下佢額頭架), 即刻探熱, 有38度, 小小熱.... 本來諗住唔食藥, 但驚影響第二日面試, 所以都係餵左次退燒藥 , 點知小豬極力反抗, 差唔多餵完既時候, 獲利回吐, 嘔晒出來.. 好彩嘔之前我已經覺得勢色唔對, 將小豬從床上抱起左, 張床先冇事咋, 不過我就一身都係... =.=" (熊熊仲要怪我唔等佢就自己餵藥... >.<)

19號起身探熱, 冇燒, 所以諗住如常去面試, 臨出門前探多次, 已經係37.5啦, 踩界所以照去... 面試完就俾返99湊, 我返工。 果日99話冇咩野燒, 但去到夜晚就39度啦, 即刻餵高燒藥 (今次當然等埋熊熊啦, 食完藥再探, 見到開始退, 就齊齊瞓覺lu...

20號, 本來諗住返工, 點知小豬面紅紅咁起身, 即刻探熱, 39.5度呀... ops... 即刻幫佢貼退熱貼, 打去診所book 時間。本來諗住就睇醫生所以唔餵退燒藥啦, 點知同小豬係床休息時, 佢趴係我身上唔願郁喎 (平時既小豬係爬來爬去, 跳上跳落, 不停要求玩roll the boat 架ma), 所以都係餵左高燒藥
食左退燒藥既小豬去到診所已經好精靈lu, 姑娘探熱已經冇晒燒lu...
醫生話係普通感冒, 肺同氣管都冇事 (咁都好D), 終於我好怪獸咁問醫生第二日(即係21號)可唔可以去面試, 醫生又說如果精靈既話, 都冇咩野問題既...
果日99話佢日頭都係冇咩野燒, 但就唔肯食野, 連至愛既藍莓同士多啤梨都唔肯食... 只食星星餅 =.="
夜晚湊返屋企 又燒到39.X度, 又餵藥... 餵藥時喊下者, 又冇野喎, 點知瞓瞓下咳左2下, 就開始嘔啦, 嘔到我成個枕頭都係... 最攞命既係, 佢嘔左2野但冇醒喎, 一轉頭就瞓左落D嘔吐物度...冇咁攞命既係小豬成日都冇咩野落肚, 係瞓之前飲左枝奶, 所以只係嘔返D奶出來, 唔算好核突(起碼做媽媽既覺得可以接受)

21號, 一路掙扎緊去唔去面試, 但係果日係in St. Cat, 為左Lei 個面試我聽左3-4個talk, 而且小豬食左退燒藥後其實都好精靈, 所以最後都好怪獸咁餵左退燒藥, 貼埋退燒貼咁出發。臨落車前幫小豬探熱, 37.5度, 入學校前, 校方探額頭, 36.2度 (證明超唔準), 最後小豬都算順利完成左個面試 (不過到依家我都依然覺得帶佢去面試真係好怪獸 >.<)
夜晚約左上海來既親戚出街食飯, 雖然小豬仲係有D燒, 但我都帶埋佢去, 諗住出街食飯佢會有D新鮮感, 可能肯食多DD野啦~ 果然, 佢果餐既胃口好左, 食左小半碗米粉, 好幾條菜同埋一大舊蒸魚... 
可惜夜晚又再高燒, 燒到40度。餵藥時又嘔晒出來, 熊熊懷疑係枝高燒藥特別難飲, 先係餵親都嘔, 於是我試左小小, 果然太甜有D la喉, 於是開稀左枝藥水, 小豬就乖乖飲晒lu...
小豬瞓左後, 我都不斷望實佢, 驚佢咁高燒會抽筋, 好彩藥力發作, 佢開始慢慢退燒

22號, 起身仲有D燒, 餵左退燒藥, 諗住餵埋止咳止鼻水既藥既時候, 遇到強烈反抗, 又嘔左小小, 有熊餵藥餵到發脾四, 於是果2枝藥就留俾99餵啦~
去到下晝瞓晏覺前都冇咩野燒, 所以冇再餵藥, 瞓晏覺初段有好多痰, 時不時咳幾下, 最後抱起小豬幫佢拍背, 等佢嘔晒D痰出來, 之後就瞓瞓左3個鐘, 不過瞓到中段又燒返小小。起身後再餵左次藥, 之後就冇燒啦, 仲好精神咁同公公吵架添... =.="

是次病病終於好返啦, 不過就瘦左圈, 胃口又差左, 又要再慢慢調整啦~
人地話入學後先會病多左, 點解飲左成年人奶既小豬未返學就成日病架... 


6 則留言:

  1. 燒左咁多日冇胃口仲要嘔,聽見都覺得心痛 >_<
    原來瑤媽都係餵人奶,我果時收奶之後肚B都有病過幾次,我都有咁唸過,不過打左流感針又好似好啲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑤瑤豬都有打流感針呀...
      我差D想問醫生, 點解打左流感針都會感冒呀, 不過個問題好似好白痴... :P

      刪除
  2. 陰公豬~燒到塊面仔紅卜卜,真係心痛死

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 高燒時, 真係成個紅蘋果咁, 唔駛探熱都會知高燒緊呀...

      刪除
  3. 真係可憐, 依家好返哂未呀??

    回覆刪除