2014年3月6日 星期四

懶洋洋遊沙巴... 終結篇

快樂既時間話咁快就過左lu...  (好彩影左好多相, 可以係返工既時候回味一番 :P)
咁就最後一日lu, 為左慳返D時間, 熊貓換好晒泳衣去食早餐 (因為個泳池係正餐廳隔離)

熊熊依然食all day breakfast, 我就試左椰子包。椰子包都好味, 不過相對於之前果日既鱈魚薯餅就好似冇咁抵食 XD
小豬見到個泳池就好想衝落去啦, 所以食左幾啖包包就扭地 (再講多次, 成個trip, 小豬最唔乖就係食野, 可能周圍既野都好新鮮, 好好奇, 所以唔得閒食野掛)

食完早餐, 熊熊去玩左陣獨木舟, 我就同小豬係泳池度玩多陣。熊熊玩完獨木舟後, 我地就去左碼頭餵魚魚。本來我想玩多次浮潛架, 不過工作人員說當時D海水唔係太好,要我小心... 所以我都係放棄左, 同小豬一齊係岸邊餵魚魚... 餵完魚魚就返房執野走lu...

坐船返去... 本來想叫熊熊抱住小豬坐船架, 不過睇下佢個掙扎樣, 都係媽咪抱啦~  雖然著住救生衣依然一臉不爽, 不過起碼冇喊呀... XD
回程坐左隻大小小既船, 真係穩好多呀...

返到岸上後, 有特優既車送熊貓去機場 (真係要讚多次特優既接送, 真係好好, 除左來回機場同轉酒店時都會接送之外, 途中如果想去邊樹玩既話, 又可以同司機講) 我地就去左富源做最後衝次
熊熊同小豬都好欣賞富源既炒米粉喎 (=.="), 但麻麻地佢地出名既咖吷多士, 好彩有我欣賞 :P
試埋拉茶和桔仔冰, 真係大满足呀~~~ 係附近既榴槤王手信店買埋手信就去機場lu...

去到機場後, 有隻豬開始坐係BB車上扭計喎, 咁熊熊就不以為然地俾左佢部電話俾小豬喎... 小豬玩左2野就後就"啪"一聲丟左落地, 執返起, 見到個mon已經四分五裂Lu (可惜當然冇影相, 因為熊熊塊面黑到lei... :P )而小豬又再扭多幾下... 再然後就瞓著左...  哈哈點會諗住, 成個tirp 都唔駛瞓晏覺既小豬, 可能知道冇野玩, 所以頭先係度扭眼瞓呀...

如果搭飛機既時候, 小豬可以瞓多陣就好啦~ 可惜起飛後半個鐘左右, 小豬就瞓醒lu... 所以又要開始一場惡戰lu... XD

一連五日既沙巴遊係好hea 既情況下開心渡過啦~ 小豬除了食飯同搭飛機時有D令人頭痛, 大部份時間都算幾乖, 下次係復活節既上海探親trip啦, 到時小豬就有自己個位lu... 

最後, 係媽媽覺得成個trip 影得最可愛既相 (雖然唔知小豬點解要跪係度, 同埋對手唔知點解要咁擺 :P)












6 則留言:

  1. 瑤瑤比救生衣"cool"住個樣好無奈,ee忍唔住笑咗XD
    最尾嗰張真係好靚呀~影到瑤瑤個樣好少女

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都覺得瑤瑤豬著救生衣既樣好搞笑...:P

      刪除
  2. 你好呀,其實我都想等我bb一歲時同佢去沙巴,我幾年前去過想再去。我想問air asia 嘅bb位要點買?因為online 好似買唔到,thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公買飛架, 不過我見air asia 既website 上有得俾你揀小童/嬰兒位架...

      刪除
  3. 最後張相真係好靚, 衫靚人靚陽光又正, 搞到我都好想去一趟沙巴呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴真係幾啱帶BB去架, 可以留係酒店好HEA 好HEA咁過...

      刪除