2014年3月17日 星期一

23個月...

哇, 話咁快就23個月啦~ 時間真係過得好快... (由其係22個月時偷懶冇寫成長紀錄...)

23個月27.5磅, 86CM高, 著緊L碼輕鬆穿同XL既片片

食野方面同之一樣, 2奶3餐, 99服侍得好好, 所以平日基本上係唔停口架, 星期六日去公公婆婆度, 又係無窮無盡既野食, 小朋友就有LEI樣唔好, 就係食極都唔肥 (如果俾我就好啦...) 見到大人食野依然係9秒9咁衝過來搶食, 不過如果話佢知果樣野辣辣, 佢就會唔食...
去旅行果幾日開始自己主動筆野食, 之後就基本上不俾我地餵飯, 要自己食。結果當然係天一半地一半啦~ 不過我都好少出手, 係食完之後麻煩D, 不過食既時候我就可以安樂DD啦~
另外, 鐘意用一般水杯飲水, 不過, 就口飲一啖, 個身就飲埋其餘果D, 所以LEI樣野我真係會望實D, 通常係個水杯度倒少少水俾佢...

Potty training, 零進展, 唔知幾時先會開始 ( 不過我都唔敢想像之後去街要週圍搵洗手間既日子...)

瞓覺方面, 依然好瞓得, 但依然好爛玩, 琴晚叫小豬睡覺, 由iron man 開始播至播完都仲未瞓, 真係想打暈佢算啦... =.=" 日頭nap 既時間都算正常, 有2-3個鐘, 夜晚一般11點左右瞓 (琴晚係唔正常既日子)都依然係好夜, 希望過多幾個月可以早D啦, 如果唔係都唔知佢點返學...

講野方面, LEI 2個月有幾明顯既進步, 除左叫人之外, 自己既中文名(瑤瑤), 英文名 (Iris) 同歲數都會講; 英文字母就差M同N, 其他可以隨意抽讀; 數字中英都可以一時時地由1數到10; 可以講到五官; 顏色就紅黃藍綠同粉紅; disney識得mickey, minnie, donald, daisy 同汪汪(pulto); 動物有monkey, lion, elephant, fish, 貓貓(熊貓), 汪汪, 其他BB話既有, 米米(粟米), 子子(提子), 飯飯, 菜菜, 肉肉, 包包, 餅餅等... 仲識得唱歌啦, 可以基本完整咁唱晒一首ABC songs (除左最後果句, 自從佢識唱之後, 就日唱夜唱, 一日起碼唱30-40次 =.=") 其他既歌就只係唱俾我聽, 因為其他人聽唔明, 佢只係唱頭果句之後就要我接落去, 例如twinkle twinkle little star, make a circle, Happy birthday 等等... 都可以唱到啱音唔啱詞既第一句...

動作方面, 繼續向馬騮方向發展, 最鐘意就係爬到好高既地方, 然後跳舞=.=" 嚇到我6299 CC下...
前輪小豬臨瞓前唔聽話, 係都要落床玩, 我就拎走左俾佢爬上床既小椅子, 小豬玩左陣發現爬唔返上床就企係床邊喊住罰企, 然後前2日, 佢又係咁樣, 我又想罰佢, 點知小豬已經可以一邊喊一邊爬上床lu (又要諗過第2個方法添:P)

面試方面, 終於完成左12個面試啦 (要為自己拍拍手), 雖然聽落好怪獸, 但我覺得帶住小豬去唔同既地方玩, 佢都係玩得開心架。 暫時仲有2間未出錄取結果, 10間中有6個offer, 我地留左3個位。等果2間出埋成績, N班大作戰就正式告一段落啦, 然後小豬就要返學啦 (其實, 媽咪有D唔捨得 XD)

下個月就係2歲啦, 媽咪希望你繼續開開心心, 健健康康 (唔好成日病啦), 做隻愉快小黑豬XD

依然係媽媽至愛既瞓覺樣

過緊年既時候, 試下紥孖辮. 後面既頭髮太短掉晒出來

早輪去太公公屋企玩, 有間大屋俾小朋友通屋跑, 超開心 (頭髮長左好多啦)

影相時會主動伸2隻手指出來, 加埋就係"V"啦~

唔... 唔知小豬做緊咩野

又剪頭髮啦... 不獲好評... >.<



其實媽咪覺得都OK呀 XD














2 則留言:

  1. 我覺得老人家都係服侍周到架,肚B平時都係唔洗點肚餓架,又係好大食但唔見肥好多 ~.~

    回覆刪除
  2. 話咁快又就黎2歲了, 時光似箭呀...

    回覆刪除