2014年3月27日 星期四

扭計豬

Lei 輪有隻扭計豬經常係我屋企出沒... 真係想打獲佢... 哼...

LEI輪, 小豬出門前都會要求餅餅, 通常都會俾塊梳打餅佢拎住, 有時佢會食, 有時只係拎住
果日出門前, 見到前果日開既蘋果乾, 就諗住拎埋俾小豬食左先... 咁就出左門口先啦... 點知小豬已經係度喊, 仲要狂喊喎... =.=" (只係出門前俾餅同出門後先俾蘋果乾既分別者... 駛唔駛喊成咁呀...) 等電梯時, 將蘋果乾放入佢個口都唔要喎... well ... 咁就算啦... 由得lei 隻扭計豬喊啦, 我係一邊拍片... :P


於是者, lei 隻小豬就由自己屋企,一路喊到嫲嫲屋企既大堂... 為免小豬係電梯度繼續喊, 嚇親人, 我又拎返包蘋果乾出來, 利誘下佢...

Lei隻扭計豬見有野食, 即刻唔喊, 拎左包蘋果乾係咁食... =.="
一早俾你食又唔肯, 依家咪食得幾開心, 但對眼已經喊到腫晒LOR... 本來果朝幫小豬紥左個包包頭, 好可愛架ma, 點知只係影到D喊包樣...
於是, 我係小豬嘆緊蘋果乾既時候, 不斷哦下佢, 問下佢係咪喊完先食特別好味D... 當然... 小豬係佢由佢食, 你由你哦啦~~~ =.="

來緊就係Terrible Two 啦, 希望小豬俾下面, 唔好太terrible 啦~




4 則留言:

  1. 好少見瑤瑤咁扭計豬呀,喊到眼都腫晒陰公呀!
    見到大家都講terrible two,我都開始驚驚@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都扭計, 不過好少喊咁耐就真既...
      我都驚terrible two呀...

      刪除
  2. 好淒涼的喊樣, 其實係咪眼訓咋??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係扭計要食餅, 喊左輪之後俾野佢食, 係即刻唔喊... 真係啤一聲... :P

      刪除