2014年3月28日 星期五

又面試... take 11

終於寫到take 11  & 12 啦, 估唔到最後真係in 晒12間喎...
其實最後2個面試都係2個星期前既事lu, 終於的起心肝寫埋佢啦~

3月14 日in 學之園
lei 間係心水之一, 因為係樓屋樓下, 超近... 雖然未in 之前都係諗住當玩下, 因為有係九龍塘既offer, 應該唔會揀lei間 (熊熊直頭冇出現), 不過超快咁去到間學校真係好方便呀, 即刻有D心動... 不過收先算啦~

in 1:50, 我1點半左右返到屋企, 99仲幫小豬著緊衫 (有隻小豬啱啱poo poo 著)。等小豬著埋衫, 再紥埋辮就出發。一出門, 小豬就勁喊喎... =.=" (應該係小豬以為去會所玩, 佢依家出門去玩好麻煩, 又要拎波波, 又要拎玩具狗, 又要揹袋袋, 又要帶帽帽... 今次咩野都冇, 所以勁喊... )而我仲諗住咁近, 連平時一定會放係度氹小豬既餅餅都冇帶, 今次真係滴晒汗... 於是去到大堂, 搵左個位坐低, 出動最後法寶... 電話... 幫小豬抹左眼淚再出發 (真係出師不利呀... >.<)

雖然左搞右搞之後先去到學校, 但都早左10分鐘喎 (所以我被LEI個超近既勁大優點深深吸引)
入到學校, 有好幾架車仔俾小朋友玩, 小豬當然老實唔客氣就衝上前玩啦, 做為家長都冇咩野做, 只係企係度叫佢玩完一架, 送返車車返屋企再去玩另一架...
就係LEI個時候, 99係學校門口出現喎 (明明同左佢講話我搞得定, 唔駛佢幫手, 佢自己都明明話要煮飯架...) 小豬一見到嫲嫲就開始喊 (我就係內心不斷地爆粗...), 想行出學校搵嫲嫲, 我當然要捉返佢返去啦... 然後99就離遠(中間隔住N個老師)問我佢係咪要返屋企...而小豬見嫲嫲要走仲喊多幾下, 當時我真係想一邊爆粗一邊搵窿瓹... O... 果下真係頭都大埋... 係咁E答左99之後, 就即刻抱起小豬去入面見唔到門口既地方, 好彩學校開放左好多地方俾小朋友周圍行下, 小豬見唔到嫲嫲但見有好多野玩, 即刻唔喊lu...

等左陣, 終於叫名啦...  第一個課室係group in, 一組6個人, 由個net帶住個interview。輪流講返自己個名, 再同老師玩"give me ten" 小豬都做到 (隔離個小朋友, 英文名超長, 起碼4個音, 老師講左2次, 媽媽講多1次, 小朋友都冇講到, 而我聽完3次後, 依然唔記得佢叫咩野名:P)
講完名, 老師叫小朋友自己揀一個顏色既圈圈(小豬揀左黃色), 聽音樂扮開車。有音樂時要起身跳舞, 音樂停就要坐低 (我係後面提左次水之後, 小豬之後都基本識得咁做)
音樂停左之後, 老師就叫顏色, 拎住果個顏色既圈既小朋友就要行出去企係果個色既地方。lei part 場面混亂, 基本就要出去果D就C都唔肯出, 唔駛出去果D(即係小豬)就勁想衝出去.. 幾round
之後終於叫到黃色, 佢第一時間衝出去, 不過企錯色, 老師提左水之後就企啱左... 下一round既時候叫紅色, 小豬又衝左出去,將個圈放係紅色果度 (最搞笑既係, 另一個拎住黃色圈既小朋友又衝埋出來, 見小豬放係紅色度, 又放埋一份, 大家一齊笑左)

玩完一輪後, 轉課室, individual in. 小豬一見到自己張相, 就指住叫瑤瑤, 所以(我諗)冇再問名
老師拎左個公仔出來, 例牌地握手同埋問五官, 小豬都答到
之後拎左牙刷, 毛巾, 杯, 碗, 蠟筆出來, 首先問牙係邊 (指到), 牙刷係邊(拎到), 邊樣用牙刷刷牙( 唔識, 因為隻牙刷係新架, 未開, 我估小豬係因為咁而唔識掛),
然後, 叫小豬拎毛巾幫公仔抺面 (識), 叫佢拎個杯餵公仔飲水(識), 見杯係咩野色 (小豬答pink, 啱), 問個碗係咩野色 (小豬答yellow, 錯, 應該係橙色, 老師話唔啱再問過, 不過小豬依然話係yellow, 最後老師提水話係橙色, 小豬先跟住講)
之後, 老師拎左2本書出來, 問小豬想睇邊本, 小豬指左本動物既書, 老師就叫我同小豬一齊睇。見到D貓狗, 小豬就扮佢地叫, 講得到fish 同 monkey, 見到熊貓叫貓貓 (其他唔記得lu)
睇完書, 就完成lu, 老師叫小朋友自己推返好張"登", 小豬都有做, 再同老師講bye bye 同飛吻, 等埋其他小朋友一齊去part 3 課室

part 3 係小朋友自己玩玩具, 家長填form (問對個interview既安排有咩野議建, 同埋何為家校合作... 亂咁寫左幾行... ) 填完form 就輪流將form交俾校長, 順便見下校長... 小豬見到自己張相又係指住叫瑤瑤, 校長就問媽媽lei? 小豬就望住我叫媽咪, 校長話指俾佢睇, 小豬唔肯指, 不過就指住校長叫嫲嫲... =.=" 雖然我估校長都應該過5字掛, 不過...

完成interview後, 去返入口處, 小豬想玩車, 有個老師行埋來同小豬講, 依家可以去搵嫲嫲啦... (ops...)

其實小豬lei 個interview 都算唔錯架啦, 只係不斷係嫲嫲既陰影籠罩住者...
4月11日先會通知第一批錄取者, 5月XX日就會通知第二批錄取者及waiting ... 即係如果4月11日收到唔通知就唔駛諗lu...




6 則留言:

  1. 99又會咁唔聽話o既? 我都覺得小朋友見到老人家會調皮d, 所以interview盡量都係自己+加上老公去好了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.. 99話要過來幫我手喎, 都唔知佢諗住可以幫到D咩野...
      如果老公係度, 應該唔會發生咁既事既...
      唯有諗下, 本來就唔打算入LEI問lor... 鳴鳴鳴...

      刪除
  2. 我臨入去都叫老公靜靜地走,費是小檬搵佢(佢好得意,是但一個走都有機會搵,不過搵我機會多啲)
    你99真係。。。唉。。比我都爆粗啦!
    不過算啦,你都講得啱,唯有諗原本都諗住唔入架啦。

    回覆刪除
  3. 小豬叫校长为嫲嫲。。。小豬好可愛呀,hahaha^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以補穫話小豬好喜欢嫲嫲,估小豬可能都好喜欢校長呀:P

      刪除