2014年3月31日 星期一

紅酒健跑嘉年華

唔記得幾耐前, 熊熊話要報名玩紅酒健跑日喎, 咁我見有3K揀, 就一齊去玩下啦
來到星期日, 個天陰陰, 但又冇落雨, 所以照常出發... (9點出發, 早過返工呀...)

lei 個活動好似係第一年搞, 嗯... 同果D大型跑步活動係有D差別既, 號碼紙係到場先拎既, 又冇計時既chips, 3K當然冇水站, 不過以上一切對熊熊來講都冇問題, 佢既重點係紅酒 :P , 而我都有D天真咁以為, 會好似法國既紅酒馬拉松咁, 中途會有紅酒水站, 睇來係諗多左啦~

出發前紥返對包仔先, 希望睇落sporty D (係呀, 臨出門之前先發覺小豬係完全冇運動服架 XD)

契爺幫手影全家幅... 熊熊張號碼布是手寫架...

平時覺得小豬都唔算細粒, 不過企係爸B隔離, 即刻變左細粒豬 XD
(拎住手寫號碼布既熊熊唔開心, 死心不息咁去返大會度講數, 又俾佢拎返張正常號碼布喎)

開跑前既自拍全家幅

影多張先...

開始跑啦... 推車LEI個任務當然係熊熊負責啦~
沿路大家都為小豬打氣 (其實小豬坐係BB車上一D都唔辛苦), 至於熊熊, 由於用緊佢既速前進所以都唔算太辛苦...有時仲有人要求搭順風車添... XD
所以最辛苦果個其實係我... 雖然只係3K, 但我太疏於練習, 又要跑快D去幫2父女影相, 又要時不時應小豬既要求, 同佢手拖手咁跑... 

係折返處影多張相... 我就要努力跑跑跑, 冇氣再影lu... XD

小豬都唔係全程坐車車架, 係最後100米處, 都係落地跑返去沖線架 (不過我要推住架車, 終點又好多人, 所以冇影相... (後悔中)... anyway, 就咁樣, 小豬完成左佢第一個跑步活動啦~ 成績好似係205 /6XX人掛

跑完步, 就來到今日既重點, 紅酒嘉年華啦~ (不過由於行rain proposal, 搬左去室內, 地方好細下) 
我地行左圈就移師去左室外, 食下野飲下酒lu...

小豬都不甘示弱, 親手泡製左創新mocktail, 清水浸BB蝦條俾自己享用...
小豬話好好味喎... =.="

3點幾又開始落雨, 所以撇... 返到屋企後, 一家三口齊齊搵周公lu... 

後補, 官方照片3張...


最後果張既樣幾得戚... 好搞笑...XD














2 則留言:

  1. 咁得意o既? 真係冇留意有個咁o既紅酒健跑嘉年華wor~~~

    回覆刪除
  2. 好得意呀真係有個號碼貼響件衫,瑤瑤最後張相好似競步咁呀 XD

    回覆刪除