2014年3月18日 星期二

剪頭髮

小豬一向係多髮既B, 留冬菇頭好可愛 (戀囡既媽媽 XD), 不過個陰就不時都要修下
之前去過幾次髮型屋, 又覺得唔係剪得特別好, 所以都係自己來啦

過年時已經見小豬陰長到去眼lu..

於是自己出手, 修一修 
當日, 小豬心情普通, 剪左咁多次頭髮, 第一次扭計唔俾我剪 (唔通係對媽咪冇信心??? =.=")
結果除左出動星星餅同電視外, 仲要公公婆婆輪流抱住, 先肯俾我剪小小..

嗱... 真係小小咋... 
其實我都唔敢剪太多, 驚一個太重手, 去面試時就醜樣豬lu...

於是者, 因為剪得個小小, 一個月之後, 個陰又長啦

已經將長果d陰紥起,仲係好長
今次小豬似乎心情好d,因為媽咪準備充足
飲住smoothie,d頭髮就可以任剪啦

你由你剪,我由我玩

完成...
今次可以剪多小小,咁去到復活節返上海就啱啱好,yeah~
媽咪覺得剪得幾好呀 (當然,d陰啱啱到眼眉係可愛d既 XD)




3 則留言: