2014年6月9日 星期一

戒片大作戰... 1

夏日炎炎, 正好戒片... 等小豬唔駛包住條片片咁熱MA... 而最緊要係99都覺得係時候戒片片啦~
戒片用品
- 小廁板, 62一早買左(一早係指小豬6-7個月既時候)
- combi既potty, 上年買左, 小豬基本係當玩具玩
- 小底底 N條
- 面褲 N條

正式戒片係5月頭啦, 一開始, 99每日要洗一盆褲仔...過左個幾星期後, 99話小豬開始好D啦, 起碼wee wee 後會同99講"嫲嫲濕濕" 不過都係唔肯坐potty, 所以就直接抱小豬坐小廁板, 坐過幾次之後就開始肯坐啦~ 6月開始, 99話帶小豬去會所玩同落公園玩都可以唔包片片啦~ yeah~~~
有時唔包片時, 都會叫"急急" 不過就好細聲, 好多時都會miss 左聽唔到... :P
我已經覺得進度幾理想架啦~ (當然都辛苦晒99係咁洗褲仔)


雖然進度幾理想, 不過我真係瀨野瀨過唔少次...
- 星期六日自己湊既時候, 雖然冇諗過要將戒片進度推向一個新階段, 但都起碼唔想退步掛... 於是我好緊張地半個鐘問小豬一次要唔要wee wee...  小豬有得玩當然話唔駛啦~ 結果大大泡wee wee 留左佢睇開既書上面 =.="

- 由於99落公園係唔包片既, 所以接返屋企時都話唔駛包... 結果走到半路 (99屋企行返屋企, 大概10分鐘唔到路程), 小豬用從來冇咁細既聲線同我講 "急急"... ops... 唯有返到屋企先善後啦~

- 剛過既星期日, 繼續唔包片... 小豬繼續周園搞搞震, 試過幾次放佢上potty 板上, 小豬都好反抗, 我緊小豬會因為咁而唔鐘意坐廁板, 唯有不斷問佢駛唔駛wee wee... 結果, 係佢擺出個poo poo 樣時, 我第一時間抱佢入廁所, D 褲仔已經濕左, 但佢都有wee wee 左D, 問佢駛唔駛poo poo, 佢又冇反應... 天真既我就咁放過左LEI隻豬... 結果, 唔到5分鐘, 佢既poo poo 樣又出左來, 雖然都係第一時間入廁所, 但底褲仔已經不保... 望住5分鐘前先換落來, 濕濕既褲仔, 同5分鐘後保唔住既底褲仔... 有D想喊... (我真係有諗過不如掉左條底褲仔啦, 不過, 好似好浪費...)

我諗戒片路上應該仲有好多挑戰, 例如出街搵廁所, 戒疴poo poo落片度, 戒夜片等, 不過我開始覺得慢慢來都係件好事, 大人同小朋友都唔會咁大壓力 (主要係來緊返學只返2個鐘,  就算著住片都唔係好大問題者... :P)

唔扭計既小豬, 都算又可愛又靚女... 
(戀女既媽媽... :P)


不過成日都係突然變身成為T2小魔怪...
(果日喊左9個字, 只係唔肯坐BB車...)

但轉頭又會扮cute, 睇下有冇人俾佢電到 
(通常爺爺係最冇抵抗能力的... XD)











6 則留言:

  1. 見到大家都幫小朋友戒片,timing又啱,我都好想試下呀,最衰肚B未識講兼示意啦T.T
    戒片過程應該好多挑戰兼笑位,學你話齋,慢慢黎啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 夏天戒片小朋友都冇咁熱... 阿囡一開始都唔識示意架, 所以我覺得都可以試下, 好快就會有D反應架啦...

      刪除
  2. 真係吾容易,小豬已經好叻架啦!加油!

    回覆刪除
  3. 戒片真係一件苦差呀﹗加油﹗

    回覆刪除