2014年5月19日 星期一

25個月

咁就又一個月啦~ 寫成長記錄其實都幾好, 以前以為一定會記得既小豬既第一次, 其實隨住時間, 係會唔記得架, 所以寫低就實冇問題啦~

25個月既小豬... 依然係得27磅左右, lei 個12-13kg既重量已經徘徊左3-4個月啦~ 唔知幾時先會有所突破lei... 高度係88cm 左右啦~

食野方面, 同之前都係差唔多, 1日2餐奶, 2-3餐飯/面/米粉/ 字母粉等, 餐與餐之前有數之不盡既小食同零食。我有同99講話, 健康院姑娘話餐與餐中間只可以做一次茶點, 如果唔係對D牙唔好架... 99好讚同, 不過讚同還讚同, 小食同零食依然係數之不盡 =.=" 食飯方面, 小豬基本上都係自己"筆"來食, 都算"筆"得唔錯, 比之前既成地都係好左D架啦~又識得自己捧住個碗來飲湯(超愛湯), 通常都係自己飲一半, 請件衫飲埋另外果半... 超超超愛飲維他奶, 我本來以為小豬只係鐘意飲紙包(可能見到大人有得飲, 所以又想飲), 有次買左包韓國草莓牛奶俾佢飲, 點知飲左2啖就俾返我啦, 但飲維他奶真係勁快, 細包果隻2啖就飲晒lu...

瞓覺方面, 我99成日講, 小豬依家最唔聽話就係瞓覺, 要氹好耐好耐先肯瞓... 我都覺得係貪玩左... 我以前夜晚一邊開住電視(但冇聲既), 一邊同佢唱下歌, 拍下佢就OK啦, 但lei 輪小豬係要坐係度同我一齊睇電視, 仲要睇到好入神, 我唯有熄左電視陪佢一齊瞓啦~ 結果, 我瞓左小豬都仲係跳緊... 所以lei 輪我晚晚都好早瞓 (11點左右啦)

Potty training 方面, 小豬從上海返來之後就正式開始左potty training 啦... 99話, 每次vee vee 完就會同99講"嫲嫲濕濕, 嫲嫲濕濕..." 但就唔肯坐potty, 要vee 係地上/ 片片上 =.=" poopoo 方面, 有試過一次成功既... 唔心急, 慢慢來啦, 唔好俾壓力大家 (主要唔係我洗褲既... :P)

動作方面, 繼續向住馬騮方面發展, 帶佢出去放電真係放埋自己D電咁, 不過放電工作大部份時間都係62來做, 每日朝早就99帶小豬去會所, 瞓醒晏覺就叫爺爺帶去公園, 一日出去玩2次係唔係太多lei? 依家識得自己上落樓梯, 如果拖住佢一隻手 (如果佢肯俾你拖既話), 行樓梯就好似大人咁連住行架啦~ lei隻豬出街仲係唔多肯俾人拖手行 (lei 樣真係最頭痛). 有時拖住手行得果一陣, 就要你抱 (好多時仲要指明要我抱), 真係抱到手都斷, 所以依家出街仲係要帶住BB車 (但隻衰豬好多時都唔肯坐BB車, 要用餅, 維他奶等引佢坐一陣) 依然會瞓地下, 所以我同熊熊既共識係瞓地下, 數3聲都唔起身既話, 就要打pat pat ... 試過一日打左4次patpat...其他唔乖既地方會講道理, 只係唔可以瞓地下...

講野方面, PG話要識講全名喎, 小豬仲係唔多識, 不過維他奶奶就講得好標準, 好明顯係小豬唔肯講啦~ 其他單字比之前都多左好多, 雖然主要係食物, 都好呀... N+V既簡單句子, 係見完健康院姑娘後都明顯多左... 識唱既歌除左完整ABC song之外, 仲有好幾首超級無敌估歌仔, 包括twinkle twinkle little star, thank you song, happy birthday, which way we should go, number song, I love my family等 (well, PG話最少要識唱一首中文歌喎... 其實, 小豬都識唱"我是隻茶壺"既, 不過大部份人聽唔明者...)

病病方面, 小豬係2歲生日前 (即係去上海前) 又病左次甘既, 食左第2次抗生素... 今次小豬食藥真係好乖, 完全冇反抗, 食完藥仲主動飲水, 仲會自己拍手話叻叻... 雖然食藥好乖, 但都係希望小豬唔好成日病啦~ 1-2歲好似加加埋埋病左5次呀... 遲D仲要返學添...

含住維他奶既包包樣, 你話如果平時都係包包樣有幾好lei...


難得企定定俾我影相
唔夠一秒就走左lu...
見我地走左唔等佢, 又喊住咁跑返過來...

依家隨時隨地都可以影到既豬嘴相... XD






1 則留言:

  1. 老人家點都係縱架啦, 所以我轉FTM的其中一個目標, 都係將過多的零食、小食cut走!!
    btw, 其實瑤瑤豬唔算太瘦啦, 女仔差不多了

    回覆刪除